سخنگوی دولت با اشاره به حضور عصر روز گذشته خود در جمع دانشجویان معترض دانشگاه علامه طباطبایی گفت: نشست دیروز پربار و بانشاط بود و خط قرمزی در سوال پرسیدن نداریم. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت با حضور در حیاط پاستور در جمع خبرنگاران […]

سخنگوی دولت با اشاره به حضور عصر روز گذشته خود در جمع دانشجویان معترض دانشگاه علامه طباطبایی گفت: نشست دیروز پربار و بانشاط بود و خط قرمزی در سوال پرسیدن نداریم.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت با حضور در حیاط پاستور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور دولتمردان در مجموعه‌های مردمی به خصوص دانشگاه‌ها از تکالیف آنها است و مورد تاکید مستمر رئیس جمهور بوده است. این رویه ثابت دولت و یکی از شعارهای دولت مبنی بر برداشتن دیوارها میان دولت و مردم است.

بهادری جهرمی گفت: نشست حدود سه ساعت طول کشید و نگاه‌ها و سلایق مختلف، سوالات خود را پرسیدند. در آغاز جلسه اعلام کردند برخی از دانشجویان گفتگو را نپسندیدند و خواستند تجمع کوچکی داشته باشند و اصرار کردم حتماً این افراد را ببینیم.

وی ادامه داد: برخی دانشجویان سوالات خود را مطرح کردند و پاسخ‌هایی در حد توان داده شد. ما هیچ خط قرمزی در سوال پرسیدن نداریم و اگر چیزی بلد نباشیم می‌گوییم و آنچه بلد باشیم هم بیان خواهیم کرد. اما رسانه‌ها به اعلام اخبار دروغین عادت کردند.

سخنگوی دولت ابراز امیدواری کرد که این روند (حضور در مجامع عمومی و دانشگاه‌ها) با قدرت ادامه پیدا می‌یابد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به جلسه رای اعتماد امروز در مجلس، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکر کرد.

وی افزود: آقای مرتضوی در کسوت قبلی هم با جدیت پیگیر اجرای مصوبات سفرهای استانی بود و روحیه بسیار متواضع و فروتن و پاکدستی و حسن خلق وی زبانزد است.

سخنگوی دولت با اشاره به محتوای جلسه امروز هیات دولت اظهار داشت: امروز وزیر اطلاعات گزارشی در خصوص پشت‌پرده اقداماتی که برای موج‌سواری بر اعتراضات داخلی و آشوب‌آفرینی انجام شده بود، ارائه کرد تا پیگیری حقوقی این تخلفات و جرایم متعدد که از سوی برخی مقامات خارجی برای حمایت از اینگونه اقدامات رخ داد و نیز تلاش‌هایی که از سوی برخی رسانه‌های خارج از کشور برای آشوب‌آفرینی و آموزش‌هایی که در این زمینه داشتند، انجام شود.

بهادری جهرمی سپس به خبر خوش وزیر ورزش و جوانان در جلسه هیأت دولت اشاره و خاطرنشان کرد: توافقی بین وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش منعقد شد که طبق آن تمامی قهرمانان ورزشی که هنوز خدمت سربازی انجام نداده‌اند، بدون استثنا و بدون سقف می توانند در همان منطقه‌ای که فعالیت دارند، به عنوان معلمان ورزشی و دبیران ورزشی دوره خدمت سربازی خودشان را طی کنند.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح آیین نامه اجرایی آموزشگاه‌های رانندگی در جلسه امروز به تصویب رسید که به موجب آن مدیریت و مؤسس آموزشگاه با مدرک دیپلم می‌تواند اخذ مجوز کند.