حاج‌قاسم سردار ارزش‌های انسانی و الهی و برای کل جوانان جهان الگو است نماینده اسبق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج‌قاسم سردار ارزش‌های انسانی و الهی و برای کل جوانان جهان الگو است اظهار کرد: امید به آینده پیروز حاج‌قاسم را به شهید قدس تبدیل کرد. حجت‌الاسلام احمد سالک در گفتگو […]

حاج‌قاسم سردار ارزش‌های انسانی و الهی و برای کل جوانان جهان الگو است

نماینده اسبق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج‌قاسم سردار ارزش‌های انسانی و الهی و برای کل جوانان جهان الگو است اظهار کرد: امید به آینده پیروز حاج‌قاسم را به شهید قدس تبدیل کرد.

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در مورد ویژگی‌های شخصیتی حاج‌قاسم سلیمانی گفت: اینکه هر کسی در چه خانواده‌ای به دنیا آمده و تحت تربیت چه مادری قرار گرفته است بسیار حایز اهمیت است و پس از آن استعداد درونی خود را به جریان می‌اندازد و بعد به ندای فطرتش که حق‌خواهی و حق‌جویی و حق یابی است پاسخ می‌دهد.

نماینده اسبق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: بستری که جنگ تحمیلی برای مردم فراهم کرد کشف استعدادها بود و حاج‌قاسم از جمله این استعدادها بود که با حضور در مساجد و محافل مذهبی شکوفا شد و به جایی رسید که فرمانده عملیات ثارالله شد.

حجت‌الاسلام سالک ادامه داد: این نوع شخصیت‌ها در کوران جنگ تحمیلی اولاً آب‌دیده شدند، یعنی فوت‌وفن مبارزه با استکبار و نوع نقشه‌کشی را یاد گرفتند و کارهای مهمی در جریان هشت سال جنگ را انجام دادند.

وی تأکید کرد: همهٔ این مسائل توأم با یک اخلاص دینی در کار که صددرصد برای رضای خدا و خدمت صادقانه برای مردم ایران بود.

نماینده اسبق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ویژگی دیگر حاج‌قاسم را قدرت ولایت‌پذیری او برای عاقبت‌به‌خیری بیان و اظهار کرد: وی چنان شجاعتی داشت که به آمریکا و ترامپ گفته بود: شما نمی‌خواهد به کشور ایران حمله کنید و فقط به من که یک سرباز هستم حمله کنید.

حجت‌الاسلام سالک تأکید کرد: امید به آینده پیروز حاج‌قاسم را به شهید قدس تبدیل کرد و همهٔ نیروهای انقلابی اذعان دارند که حاج‌قاسم شهید قدس است.

وی گفت: تدبیر، مدیریت و صفات ارزشی که در او بود او را حاج‌قاسم سردار دل‌ها تبدیل کرد و این موضوع در بسیاری دیگر از شهدا مانند شهید بهشتی نیز وجود داشت.

وی در پایان اذعان کرد: حاج‌قاسم سردار ارزش‌های انسانی و الهی است و برای کل جوانان جهان الگو است.
خبرنگار: الهام خانی