به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جمعیت ایثارگران استان اصفهان در محکومیت حوادث اخیر بیانیه ای منتشر کردند که متن آن به شرح زیر می باشد: بنام پروردگار رحمان و رحیمتاریخ، هماره گواه زخم های بی شمار بر پیکر انقلاب اسلامی ایران بوده است؛ از جنایات کومله در حق کردستان غیور تا ددمنشی بعثیان […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جمعیت ایثارگران استان اصفهان در محکومیت حوادث اخیر بیانیه ای منتشر کردند که متن آن به شرح زیر می باشد:

بنام پروردگار رحمان و رحیم
تاریخ، هماره گواه زخم های بی شمار بر پیکر انقلاب اسلامی ایران بوده است؛ از جنایات کومله در حق کردستان غیور تا ددمنشی بعثیان در هشت سال دفاع مقدس، از فتنه های رنگارنگ تا خیانت به ظاهر دوستانی که سالها در بدنه نظام نفوذ کرده و در راستای اهداف بیگانگان نقش آفرینی میکنند، از نادانی دوستان جاهل تا دنیا پرستی وادادگان داخلی و از سوء مدیریت ها تا رانت خواری نااهلان، زخمهایی که با نثار خون حاج قاسم ها ، خرازی ها، باکری ها، کاظمی ها و هزاران شهید دیگر و تلاش جهادی یاران دلسوز نظام التیام یافته است. شاید بتوان گفت در روزگار کنونی یکی از پیچیده ترین فتنه های تاریخ وطن عزیزمان ایران در حال رقم خوردن است. امروز شاهد آنیم که حتی برخی خواص اهل حق، اسیر تلاطم فتنه گشته و تشخیص راه از بیراهه برایشان سخت می‌نماید . امروز شاهد آنیم که بی کفایتی برخی مدعیان طی دهه گذشته و زر اندوزی خود و وابستگانشان موجب تبعیض ، مشکلات معیشتی ، بیکاری ، تاخیر در ازدواج جوانان ، فاصله طبقاتی و دلسردی دوستداران انقلاب گشته و مردم شریف و نجیب ایران عزیزمان را از چشیدن حلاوت دستاورد های بزرگ انقلاب اسلامی محروم ساخته است. امروز شاهد آنیم که بی تدبیری و بی کفایتی برخی دوستان ناآگاه از یک سو و جولان رسانه های مزدور بیگانگان از دیگر سوی، احساسات پاک برخی جوانان سرزمین مان را برانگیخته و سبب شده تا ناآگاهانه در زمین دشمن بازی کنند. رسانه هایی که بنیانگذارانشان ، روزنامه نگار منتقد خود را با اره قطعه قطعه می کنند و بقایای جسمش را در اسید حل می‌کنند! همان کسانی که در یک روز، بیش از هشتاد جوان را به جرم شیعه بودن گردن می‌زنند! امروز شاهد آنیم که برپاکنندگان برده داری جنسی در اروپای به اصطلاح متمدن، همانهایی که آشکارا زن را در پشت ویترین مغازه ها به بفروش گذاشته و بر رویش اتیکت قیمت نصب می‌کنند، حامیان شعار زن زندگی آزادی شده اند. امروز شاهد آنیم که متولیان زندان مخوف گوآنتانامو و آزمایشگاه های بیولوژیک تولید کننده ویروس های مرگبار در اوکراین نگران حقوق بشر در ایران شده اند. شاید بتوان گفت امروز آخرالزمان را با بند بند وجود حس می‌کنیم.
اما با سربلندی اعلام می داریم هیچ یک از رخداد ها و شرایط یاد شده ما را از سربازی حضرت صاحب الامر (عج) و دفاع از ارزش‌های انقلاب باز نخواهد داشت. عزتمندانه اعلام می داریم اگرچه دشمن، ناجوانمردانه، علمدار انقلاب، امام خامنه‌ای عزیز را نشانه گرفته اما ما جان خویش را سپر بلای او نموده و با سرافرازی در راه آگاهی بخشی به جوانان پاک طینت این کهن سرزمین، مبارزه با بدخواهان خارجی و خائنان داخلی و جهاد برای سربلندی کشور و آرامش و آسایش هموطنان خویش از هیچ تلاشی دریغ ننموده و در این راه تا پای جان ثابت قدم خواهیم ماند. بی تردید آینده ایران عزیز جز سربلندی، اقتدار و عزت نخواهد بود و زوال در انتظار دشمنان است.

  • والسلام علی من اتبع الهدی *
    ” جمعیت ایثارگران استان اصفهان
    آبان ۱۴۰۱ “