استاندار اصفهان در جریان سفر خود به شهرستان شاهین شهر و میمه از ساختمان جدید شبکه بهداشت این شهرستان که امسال و پس از ۲۷ سال افتتاح شد، بازدید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، بعدازظهر امروز دهم شهریور ماه […]

استاندار اصفهان در جریان سفر خود به شهرستان شاهین شهر و میمه از ساختمان جدید شبکه بهداشت این شهرستان که امسال و پس از ۲۷ سال افتتاح شد، بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، بعدازظهر امروز دهم شهریور ماه استاندار در شهرستان شاهین شهر و میمه حضور یافت و از ساختمان جدید ستاد شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بازدید کرد.
گفتنی است؛ شروع این پروژه از سال ۱۳۷۴ آغاز شده بود و عمده عملیات اجرایی، تکمیل و تجهیز در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صورت پذیرفته است و در هفته دولت سال‌جاری بصورت وبینار توسط ریاست جمهور افتتاح شد.
مبلغ اعتبار این پروژه بالغ بر ۳۰میلیارد تومان، در زمینی به مساحت ۲۷۳۶ متر مربع و در چهار طبقه احداث گردیده است.
دکتر مرتضوی در ادامه سفر خود به شهرستان شاهین شهر و میمه گلخانه سبزی و صیفی (مادر) را در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار افتتاح کرد.
این مجموعه با اعتبار ۵۲۰ میلیارد ریال از طریق تسهیلات وزارت جهاد کشاورزی و ۲۰۰ میلیارد ریال آورده بخش خصوصی و مجموعاً ۷۲۰ میلیارد ریال احداث شده است. پیش بینی می شود با بهره برداری از این مجموعه برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد گردد.