برگزاری مستمر جلسات کمیسیون امور هماهنگی در شهرستان ها ضروری است مدیرکل تعزیرات حکومتی برگزاری مستمر و منظم جلسات کمیسون امور هماهنگی در تمامی شهرستان ها را امری ضروری و بسیار مهم در راستای نظارت بهتر بر بازار عنوان کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حسین رحیمیان در مراسم معارفه و […]

مدیرکل تعزیرات حکومتی برگزاری مستمر و منظم جلسات کمیسون امور هماهنگی در تمامی شهرستان ها را امری ضروری و بسیار مهم در راستای نظارت بهتر بر بازار عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حسین رحیمیان در مراسم معارفه و تقدیر از رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کامیاران، اظهار کرد: تعزیرات حکومتی هیچ مسئولیتی در راستای نظارت بر بازار ندارد و ما تنها مسئول رسیدگی و صدور حکم برای پرونده های ارسالی از سوی سازمان های مسئول هستیم.
وی ادامه داد:در راستای افزایش نظارت ها و ایجاد آرامش در بازار، انجام گشت های مشترک در بازار در دستور کار قرار گرفته و انتظار می رود که در سایه تعامل و همکاری سایر ادارات و سازمان های مسئول، این گشت ها به صورت مستمر ادامه داشته باشند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: خوشبختانه هم اکنون هماهنگی و تعامل خوبی بین تعزیرات حکومتی و ادارات مسئول از جمله صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف در کامیاران وجود دارد و باید در سایه این تعامل شاهد نظارت بهتر بر وضعیت بازار باشیم.
وی با بیان اینکه جلسات کمیسیون امور هماهنگی تعزیرات حکومتی باید به صورت مستمر و منظم در تمامی شهرستان ها برگزار شود، عنوان کرد: فرماندار شهرستان به عنوان رئیس، رئیس اداره تعزیرات حکومتی به عنوان دبیر و سازمان های صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف به عنوان اعضا دائم و بسته به شرایط از روسای سایر ادارات و سازمان های مسئول هم در این جلسات دعوت به عمل می آید.
رحیمیان ضمن اشاره به در پیش بودن ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان، افزود: افزایش نطارت ها بر بازار به ویژه در مناسبت های پیش رو برای کنترل مناسب قیمت ها یکی از نیازهای لازم و ضروری است که انتظار می رود این مهم در کامیاران مورد توجه جدی قرار گیرد.
در ادامه این نشست ضمن تقدیر از خدمات صنوبری، مسعود محمدی که پیش از این قاضی شعبه هشتم سنندج بود به عنوان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کامیاران منصوب و معرفی شد.
رحیمیان در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان کامیاران که با همراهی معاون اجرای احکام استان انجام شد با فرمانده انتظامی شهرستان نیز دیدار کرده و بر تعامل و همکاری فی مابین تاکید کرد.