دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از بزرگترین مراکز برگزاری آزمون در استان اصفهان، در روزهای ۹ و ۱۰ تیرماه، میزبان شرکت کنندگان دختر و پسر کنکورسراسری ۱۴۰۱در گروه های آموزشی ریاضی، تجربی و انسانی خواهد بود.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان روز پنج شنبه ۹ تیرماه، کنکور […]

دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از بزرگترین مراکز برگزاری آزمون در استان اصفهان، در روزهای ۹ و ۱۰ تیرماه، میزبان شرکت کنندگان دختر و پسر کنکورسراسری ۱۴۰۱در گروه های آموزشی ریاضی، تجربی و انسانی خواهد بود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان روز پنج شنبه ۹ تیرماه، کنکور سراسری گروه های آموزشی علوم ریاضی و علوم انسانی با حضور ۶ هزار و ۴۰۲ نفر از داوطلبان دختر و پسر در حوزه های آزمون دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.
همچنین ۶ هزار و ۵۹۳ نفر از داوطلبان دختر و پسر در گروه علوم تجربی روز جمعه ۱۰ تیرماه، در حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی اصفهان، در کنکور سراسری شرکت می کنند.
گفتنی است از ۷ حوزه امتحانی، سه حوزه دانشکده کشاورزی، فیزیک و مهندسی معدن برای داوطلبان دختر و چهار حوزه کتابخانه مرکزی دانشگاه، مجتمع خوارزمی، دانشکده مهندسی منابع طبیعی، دانشکده مهندسی نساجی و مجتمع ابوریحان برای داوطلبان پسر در نظر گرفته شده است.
لازم به ذکر است داوطبان گرامی لازم است برای اطلاع از شیوه برگزاری و حضور در آزمون سراسری ۱۴۰۱ به اطلاعیه های سازمان سنجش توجه داشته باشند.
حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی اصفهان با در نظر گرفتن کلیه تمهیدات لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن آزمون سراسری امسال، از ساعت ۶ صبح آماده استقبال از داوطلبان عزیز به همراه خانواده های گرامی است.
روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان برای کلیه داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ ، آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.