به مناسبت چهلمین روز درگذشت مادر شهید غازی برگزارشد:همایش«درباره مادر شهید قهرمان» به مناسبت چهلمین روز درگذشت مادر شهید غازی برگزارشد:همایش«درباره مادر شهید قهرمان» در گلستان شهدا اصفهان برگزار شد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،مادر شهید علی قوچانی در این مراسم با اشاره به صبوری مادران شهدا از صبر حضرت زینب یاد کرد و […]

به مناسبت چهلمین روز درگذشت مادر شهید غازی برگزارشد:
همایش«درباره مادر شهید قهرمان»

به مناسبت چهلمین روز درگذشت مادر شهید غازی برگزارشد:
همایش«درباره مادر شهید قهرمان» در گلستان شهدا اصفهان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،مادر شهید علی قوچانی در این مراسم با اشاره به صبوری مادران شهدا از صبر حضرت زینب یاد کرد و اظهار داشت: مادران شهدا، شهدا را زنده می دانند و خود شهدا به آنها کمک می کنند که صبور باشند.

وی از برخی مادران شهدا مانند مادر شهید یزدان پناه که دو فرزند داشت و هر دو مهندس تقسیم اراضی بودند که از مبارزان زمان شاه بودند و آنها را به شهادت رساندندیاد کرد.

این مادر شهید، نمونه دیگر مادران شهدا که ادامه دهنده راه شهید خود بودند را مادرشهید قدسیانی که به تازگی به رحمت خدا رفته است را معرفی کرد و گفت: در بلندی های جولان روبروی اسرائیل بودیم ،این مادر شهید به گونه ای سخنرانی کرد که به او پیغام دادند هر کجا باشی تو را نابود خواهیم کرد و او در پاسخ به آنها گفت نمی توانیدهیچ کاری انجام بدهید.

مادر شهید قوچانی اذعان کرد: ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است و هر چه پیشرفت در زندگی داشته ایم همه از فداکاری های این جوانان است.

وی افزود : در این دوره ما خیلی پیشرفت کرده ایم اما هنوز هم انقلاب ما نوپا و جوان است و باید در صحنه باشیم.

وی اظهار داشت:خداوند گل پسند است و برخی بچه ها وقتی به دنیا می آیند انتخاب شده هستند و شهید به دنیا می آیند

مادر شهید قوچانی در پایان عنوان کرد : این راه هنوز ادامه دارد و ما تا زمانی که این انقلاب به دست امام مهدی برسد ادامه دهنده راه شهدا و حلقه به گوش نظام و انقلاب و رهبر هستیم.

گفتنی است حاجیه خانم اسلامی مادر شهید قهرمان حسن غازی چهل روز پیش به فرزند شهیدش پیوست.
خبرنگار: الهام خانی