معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان گفت: با تغییرات جدیدی که در سیستم پزشکان معاین راهور صورت گرفت برخی از مشکلاتی که برای متقاضیان اخذ گواهینامه رانندگی وجود داشت برطرف شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ دکتر رسول شفیع زاده در حاشیه همایش توجیهی پزشکان معاین راهور در گفت و گو […]

معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان گفت: با تغییرات جدیدی که در سیستم پزشکان معاین راهور صورت گرفت برخی از مشکلاتی که برای متقاضیان اخذ گواهینامه رانندگی وجود داشت برطرف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ دکتر رسول شفیع زاده در حاشیه همایش توجیهی پزشکان معاین راهور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: با توجه به شرایط کرونایی کشور مدت ۳ سال بود که هیچ گونه دوره آموزشی برای پزشکان معاین متقاضیان گواهینامه رانندگی برگزار نشده بود که  با عادی شدن شرایط کشور  امروز این فرصت پیش آمد تا همایش یک روزه توجیهی با حضور پزشکان معاین سراسر استان برگزار شود.

وی اضافه کرد: در این همایش که با حضور دکتر “قربان خوانی” جانشین مرکز معاینات راهور معاونت بهداشت، درمان و امداد فراجا برگزار شد، آخرین دستورالعمل ها و ابلاغیه ها در خصوص انجام معاینات پزشکی متقاضیان رانندگی و ارجاع متقاضیان به کمیسیون پزشکی معاینات راهور برای حاضران ارائه و به پرسش ها و ابهامات آنان در حوزه معاینات متقاضیان رانندگی پاسخ داده شد.

معاون بهداشت، امدد و درمان فرماندهی انتظامی استان اصفهان بابیان اینکه شرکت کنندگان در این همایش همگی از پزشکان عمومی هستند که دوره های مخصوص معاینات گواهینامه را گذارندند تصریح کرد: ما هم اکنون ۱۳۸ پزشک معاین متقاضیان گواهینامه رانندگی در سراسر استان داریم که بیشتر این پزشکان مربوط به مرکز استان و شهرستان کاشان هستند.

وی اذعان داشت: الحمد الله وضعیت پزشکان معاین راهور حتی در مناطق دور افتاده هم خوب است و نیاز به اضافه کردن پزشک در استان نداریم .

سرهنگ شفیع زاده با مثبت ارزیابی کردن این گونه همایش ها و دوره های آموزشی برای پزشکان معاین گفت: با انتقال مشکلات مطرح شده از سوی پزشکان به تهران اخیراً یک سری تغییرات جدید در سیستم پزشکان معاین متقاضیان گواهینامه رانندگی به نفع مردم صورت گرفت که باعث برطرف شدن یک سری مشکلاتی که برای مردم وجود داشت شد.

معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در همایش امروز نیز یک سری مسائلی که باعث می شود تا پزشکان معاین متقاضیان را از شهرستان های دور به مرکز استان ارجاع دهند مطرح شد که قرار شد این موضوع به مرکز انتقال شود تا انشاء الله شاهد کاهش ارجاعات مردم مخصوصاً آنهایی که سن بالایی دارند به مرکز استان باشیم .