انتقاد استاندار کردستان از نحوه مدیریت پارک جنگلی آبیدر فرصت دو هفته‌ای برای بهبود اداره مناطق در معرض خطر آتش‌سوزیبهترین راه مدیریت بحران استفاده از ظرفیت مردمی به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ استاندار کردستان گفت: در دوره‌های گذشته، شهرداری و منابع طبیعی در مدیریت پارک جنگلی آبیدر، کم‌کاری داشته‌اند که اگر […]

انتقاد استاندار کردستان از نحوه مدیریت پارک جنگلی آبیدر

فرصت دو هفته‌ای برای بهبود اداره مناطق در معرض خطر آتش‌سوزی
بهترین راه مدیریت بحران استفاده از ظرفیت مردمی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ استاندار کردستان گفت: در دوره‌های گذشته، شهرداری و منابع طبیعی در مدیریت پارک جنگلی آبیدر، کم‌کاری داشته‌اند که اگر ظرفیت مرومی بکار گرفته‌ می‌شد وضعیت بهتری را شاهد بودیم.

اسماعیل زارعی کوشا در جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بحران با محوریت بررسی وضعیت پارک جنگلی آبیدر و قله امام مریوان گفت: رویکرد ضعیف گذشته نباید ادامه داشته باشد، بررسی‌ اسناد و مدارک موجود درباره آبیدر سنندج نشان می‌دهد که این کوه در آستانه بحران قرار دارد.

استاندار کردستان گفت: شهرداری به سرعت متولی خاصی برای مدیریت پارک جنگلی آبیدر مشخص کند و منابع طبیعی نیز نظارت عالیه خود را در زمینه اعمال کند.

زارعی کوشا افزود: باید تا سه هفته آینده علاوه بر کوه آبیدر، قله امام مریوان و دیگر مناطق در معرض خطر آتش‌سوزی شهرستان‌ها نیز به شرایط قابل قبولی برسد و بکارگیری همه ظرفیت شهرستان‌ها برای کاهش آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌ها ضروری است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان