هر کدام از ما به عنوان یک ایرانی در قبال امنیت و آبروی نظام و انتخابات جاری مسئول هستیم رئیس کل تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان و مدیر کل گروه شرکت های ایثار سنندج – کردستان از آحاد مردم ایران دعوت کرد تا با حضور پرشور خود در انتخابات […]

هر کدام از ما به عنوان یک ایرانی در قبال امنیت و آبروی نظام و انتخابات جاری مسئول هستیم

رئیس کل تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان و مدیر کل گروه شرکت های ایثار سنندج – کردستان از آحاد مردم ایران دعوت کرد تا با حضور پرشور خود در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی در پیامی از آحاد مردم ایران دعوت کرد در انتخابات ۱۱ اسفند روز جمعه ۱۴۰۲ مانند سنوات گذشته حضور پرشور داشته باشند.

قلعه شاخانی با اشاره کمین گرفتن دشمنان و رسانه های معاند در جهت کمرنگ جلوه دادن یازدهمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ونمایندگان مجلس، افزود: ما باید بیش از پیش با حضور پررنگ خود در پای صندوقهای رای، به دشمنان نظام وانقلاب بار دیگر ثابت کنیم که همچنان پای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده ایم و راه شهدا را با تمام توان ادامه خواهیم داد.

وی افزود:هر کدام از ما به عنوان یک ایرانی در قبال امنیت و آبروی نظام و انتخابات جاری مسئول هستیم،لذا بایستی با حضور خود ودعوت از هم شهریانمان تلاش کنیم همانند گذشته شور انتخاباتی خود را در میدان عمل و وفاداری به رهبر فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای، خانواده های معزز ومحترم شهدا، جانبازان وایثارگران نمایان کنیم.

وعده ما: روز جمعه ۱۱ اسفند

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی:

رئیس کل تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان و مدیر کل گروه شرکت های ایثار سنندج – کردستان