رژیم صهیونیستی جنایت‌های خود را با پشتیبانی ابرقدرت‌های دنیا انجام می‌دهد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) گفت: رژیم صهیونیستی جنایت‌های خود را با پشتیبانی ابرقدرت‌های دنیا مثل انگلستان، آمریکا، فرانسه انجام می‌دهد؛ این ابرقدرت‌ها حمایت‌های مختلف و انواع و اقسام تجهیزات اعم‌از هواپیما، بمب و…در اختیار اسرائیل قراردادند که این رژیم منحوس تجهیزات […]

رژیم صهیونیستی جنایت‌های خود را با پشتیبانی ابرقدرت‌های دنیا انجام می‌دهد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) گفت: رژیم صهیونیستی جنایت‌های خود را با پشتیبانی ابرقدرت‌های دنیا مثل انگلستان، آمریکا، فرانسه انجام می‌دهد؛ این ابرقدرت‌ها حمایت‌های مختلف و انواع و اقسام تجهیزات اعم‌از هواپیما، بمب و…در اختیار اسرائیل قراردادند که این رژیم منحوس تجهیزات را برای مردم بی‌دفاع فلسطین به کار بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد نصر اصفهانی اظهار کرد: حدوداً ۷۵ سال رژیم غاصب صهیونیستی در کشور فلسطین است و فلسطینی‌های که خانه و وطنشان در آنجا بوده را از خانه و وطنشان بیرون کرده و به دلایل واهی آنجا را غصب کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) افزود: ازاین‌رو فلسطینی‌ها یا باید از حقشان می‌گذشتند و وطنشان را به اسرائیل و صهیونیست می‌فروختند یا باید مقاومت می‌کردند که در اینجا عقل می‌گوید باید مقاومت می‌کردند و فلسطینی‌ها ۷۵ سال در برابر رژیم صهیونیست مقاومت کردند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی جنایت‌های خود را با پشتیبانی ابرقدرت‌های دنیا مثل انگلستان، آمریکا، فرانسه انجام می‌دهد؛ این ابرقدرت‌ها حمایت‌های مختلف و انواع و اقسام تجهیزات اعم‌از هواپیما، بمب و…در اختیار اسرائیل قراردادند که این رژیم منحوس تجهیزات را برای مردم بی‌دفاع فلسطین به کار بگیرد و از طرفی آن‌ها را محاصره اقتصادی، غذایی و دارویی کردند که هیچ‌کس نمی‌تواند به مردم فلسطین کمک کند.

نصر اصفهانی اضافه کرد: تعدادی از جوانان فلسطینی در غالب گروه‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی بر این باور بودند که با مقاومت و پایداری می‌توانند این رژیم را شکست دهند این گروه‌ها سازمان یافتند آموزش دیدند و به لطف خدا توانستند بعضی از تجهیزات دفاعی را خودشان تأمین کنند و در مقابل صهیونیست‌ها ایستادگی کنند.

محمد نصر اصفهانی گفت: در دین اسلام به ما گفته شده است که باید در مقابل ظلم بایستیم و علی‌رغم نابرابری‌ها این مقاومت تا این لحظه ادامه داشته و در ۱۵ مهرماه گردان‌های القسام و جریان حماس توانستند در مقابل ظلم و جنایت بیش از اندازه صهیونیست‌های غاصب بایستند؛ آن‌ها را غافلگیر کنند و از دژ حائلی که بین غزه و رژیم صهیونیستی هست عبور کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: این جوانان ضربه مهلکی به این رژیم وارد کردند و تعدادی از افسران و نظامیان را دستگیر و اسیر کردند و به تعبیر حضرت آقا این ضربه‌ای مهلکی که جوانان فلسطینی به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کردند یک ضربه ترمیم‌ناپذیری بود که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند آن را جبران کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) با اشاره به تلاش‌های رژیم کودک‌کش برای مظلوم‌نمایی و جنگ رسانه‌ای در فضای مجازی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با بمباران منازل مسکونی و مردم بی‌دفاع و زنان و کودکان و حتی حمله به بیمارستان‌ها جنایات زیادی را مرتکب می‌شود؛ این بمباران‌ها باعث می‌شود که مردم و مسلمان بی‌تاب و جبهه مقاومت متحدتر شود و مردم دنیا به ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی پی ببرند و از آن آگاه شوند.

وی افزود: وظایف مسلمانان و کشورهای اسلامی یک موضع واحد است که اول باید بدانند اسرائیل غاصب و ظالم و جنایت‌کار بوده و همچنین باید همه باهم یک‌صدا و متحد باشند و از مبارزان فلسطینی حمایت کنند که این حمایت‌ها می‌تواند به شکل‌های مختلف باشد.