حوزه/استاد حوزه علمیه با اشاره به فتنه اخیر گفت: دشمنان می خواهند مملکت را از شیعه بودن خارج کنند؛ کردستان و سیستان جزء ایران است و کسی غلط می کند که بخواهد از تجزیه طلبی سخن بگوید. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی در مراسم سالروز شهادت امام […]

حوزه/استاد حوزه علمیه با اشاره به فتنه اخیر گفت: دشمنان می خواهند مملکت را از شیعه بودن خارج کنند؛ کردستان و سیستان جزء ایران است و کسی غلط می کند که بخواهد از تجزیه طلبی سخن بگوید.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی در مراسم سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: برخی سال ها در حوزه درس می خوانند اما یک بار به دنبال این نیستند که سربازی ایشان را امام زمان(عج) امضا کنند.

وی با اشاره به شهادت شهید زاهدلویی از شهدای مدافع امنیت در قم بیان کرد: سربازی این شهید والا مقام در نخستین سال ورود به حوزه علمیه به امضای امام عصر(عج) رسید.

استاد حوزه علمیه با اشاره به سلوک توصیه شده از سوی امام زمان(عج) به ابن بابویه بیان کرد: تقوا پیشه کردن از جمله این توصیه هاست که لازمه تقوا انجام واجبات و ترک محرمات است و هر کس که لباس تقوا را به تن کرد، زیبا می شود.

وی با اشاره به فتنه اخیر بیان کرد: مملکت ما، مملکت حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و امام زمان(عج) است، چرا که در هیچ کجای کره زمین مانند ایران بیرق امام حسین(ع) برافراشته نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی خاطرنشان کرد: اگر صدای کسی شنیده نشده باید بیاید چاقو کشیده و فحاشی کند؟ این انقلاب امانتی در دست ماست و به برکت این انقلاب جوانان بسیاری به عرصه های علمی راه پیدا کرده اند.

وی با بیان اینکه اگر فردی مرتکب خطا شده است باید با آن برخورد صورت گیرد، اضافه کرد: اشکال وجود دارد و برخی مسولان مقصر هستند و در جای خود نقد کرده ام ولی آیا راهش این است که فحاشی کنیم؟ اگر با من مشکل داری چرا قرآن و مسجد آتش می زنید؟ پس مشخص است که مشکل و درد شما جای دیگری است ولی این آرزو را به گور خواهید برد که بتوانید آرم الله را از این پرچم حذف کنید.

استاد حوزه علمیه با تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه های امنیتی در برخورد با فتنه اخیر گفت: باید قوه قضاییه با مجرمین در این فتنه برخورد جدی داشته باشد.

وی ادامه داد: کسی که در دانشگاه روسری از سر بر می دارد بداند که مملکت ما مملکت شیعه است و مسئله حجاب از مسائل اساسی در دین ما است و باید به این امر مهم توجه شود. شما که دم از آزادی می زنید به چه جراتی از سر دختر دانشجو چادر بر می دارید؟

حجت الاسلام والمسلمین مومنی یادآور شد: این بی شرف ها داروی بیماران پروانه ای را تحریم کرده ولی اینترنت را آزاد می کنند؟ اینها می خواهند مملکت را از شیعه بودن خارج کنند؛ کردستان و سیستان جزء ایران است و کسی غلط می کند که بخواهد از تجزیه طلبی سخن بگوید.