توقیف محموله لوازم خانگی قاچاق در شاهین شهر فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه […]

توقیف محموله لوازم خانگی قاچاق در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه درراستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت باری مشکوک و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از خودروی توقیفی موفق شدند یک دستگاه یخچال فریزر ساید بای ساید، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی ، ۲ دستگاه تلویزیون ۷۵ اینچ به همراه چند دستگاه همزن برقی را که همگی قاچاق و فاقد مدارک قانونی و گمرکی بودند را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد