دستگیری هزار قاچاقچی و معتاد در اصفهان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: بیش از هزار نفر قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر با اجرای مرحله چهارم طرح آرامش در شهر در سراسر استان دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از پایگاه خبری پلیس، احمد نیکبخت بیان کرد: چهارمین […]

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: بیش از هزار نفر قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر با اجرای مرحله چهارم طرح آرامش در شهر در سراسر استان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از پایگاه خبری پلیس، احمد نیکبخت بیان کرد: چهارمین مرحله از طرح آرامش در شهر با هدف برخورد ضربتی با قاچاقچیان ،خرده فروشان مواد مخدر وهمچنین جمع آوری معتادان متجاهر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سرسر شهرستان های استان به مدت ۲ روز به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این مرحله از طرح تعداد با دستور قضائی از ۳۱۰ منزل، مغازه، باغ واماکن آلوده به مواد مخدر بازرسی بعمل آمد و در نهایت هزار و ۲۰ نفر قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و ۱۲۰ کیلو انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان عنوان کرد: ۱۲ نفر از دستگیر شدگان قاچاقچی عمده مواد مخدر، ۳۱۱ نفر خرده فروش و ۶۹۷ نفر نیز معتاد متجاهر بودند که قاچاقچیان و خرده فروشان به مرجع قضائی و معتادان متجاهر نیز برای درمان به مراکز ترک اعتیاد تحویل شدند.

نیکبخت اظهار داشت: پلیس در طول ماه های اخیر توانسته با نظارت های دقیق و رصد هوشمندانه و برخورد های بهنگام و ضربتی خود ضربه مهلکی بر قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر آورد