امام‌ جمعه شیراز در پیام تسلیت به مناسبت شهدای امنیت گفت: درخت تناور نظام مقدس اسلامی ریشه در اعتقادات مردم داشته و با این خس و خاشاک‌ها لرزه‌ای بر اندام آن که نشأت گرفته از مکتب حسینی است، نخواهد افتاد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام […]

امام‌ جمعه شیراز در پیام تسلیت به مناسبت شهدای امنیت گفت: درخت تناور نظام مقدس اسلامی ریشه در اعتقادات مردم داشته و با این خس و خاشاک‌ها لرزه‌ای بر اندام آن که نشأت گرفته از مکتب حسینی است، نخواهد افتاد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در پی شهادت شهیدان جنگجو و عرفانی‌نیا از شهدای مدافع امنیت بیرم پیام تسلیتی صادر کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است: مردم شریف و ولایت مدار شهر بیرم؛ خانواده‌های معزز و گرامی شهیدان جنگجو و عرفانی‌نیا

شهادت دو جوان ولایی و مجاهد فی سبیل الله و عروج الی الله آنان در راه اعتلای ایران اسلامی را به شما مردم عزیز بالاخص خانواده‌های آن به حق واصل شدگان تبریک و تسلیت عرض می‌‌کنم.

دشمن زبون و شکست خورده و اذناب ابتر آنان در منطقه با ایجاد اغتشاشات ساختگی و انجام برخی ترورهای کور قصد برهم زدن نظم عمومی و رسیدن به اهداف پلید استکبار خونخوار و امپریالیسم جنایتکار غرب را داشته ولی غافل از آن که «و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین»، درخت تناور نظام مقدس اسلامی ریشه در اعتقادات مردم داشته و با این خس و خاشاک‌ها لرزه‌ای بر اندام آن که نشأت گرفته از مکتب حسینی و پرچم هیهات من الذله اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است، نخواهد افتاد

ضمن عرض تسلیت شهادت شهیدان هادی عرفانی‌نیا و نورالدین جنگجو و سایر شهدای این فتنه اخیر به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر(عج ) رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) و عموم مردم استان فارس و شهر بیرم و خانواده این عزیزان، علو درجات را برای آنان مسئلت و برای سایر بازماندگان صبر و اجر از درگاه ایزد منان خواستارم.