تنها پس از گذشت شش روز از آغاز کار کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ریاست «بنیامین نتانیاهو»، منابع فلسطینی خبر دادند که یک نوجوان فلسطینی دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، نیروهای رژیم صهیونیستی، بامداد امروز (سه‌شنبه)، پس از ورود به اردوگاه «الدهیشه» در […]

تنها پس از گذشت شش روز از آغاز کار کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ریاست «بنیامین نتانیاهو»، منابع فلسطینی خبر دادند که یک نوجوان فلسطینی دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، نیروهای رژیم صهیونیستی، بامداد امروز (سه‌شنبه)، پس از ورود به اردوگاه «الدهیشه» در شهرستان بیت لحم (جنوب کرانه باختری) نوجوان شانزده‌ساله فلسطینی «آدم عیاد» را به شهادت رساندند.

بنا بر گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، نیروهای رژیم صهیونیستی همزمان با تیراندازی شدید وارد اردوگاه الدهیشه شدند که این امر منجر به درگیری در محل شد. در جریان این درگیری، آدم عیاد نوجوان شانزده‌ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست بشدت مجروح می‌شود. رسانه‌های فلسطینی ساعاتی بعد از شهادت عیاد خبر دادند.

پایگاه عرب۴۸ در گزارش خود اشاره کرد که این نوجوان فلسطینی تک‌پسر خانواده‌اش بوده است. براساس گزارش‌ها، نظامیان صهیونیست، «عنان سرابطه» از اهالی اردوگاه الدهیشه را نیز بامداد امروز دستگیر کرده‌اند.

روز گذشته نیز دو جوان فلسطینی دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری به شهادت رسیدند. خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) روز گذشته گزارش داده بود که یکی از شهدا «محمد سامر حسن حوشیه» (۲۱ساله) نام داشته که از اهالی منطقه الیامون بوده و پس از اصابت گلوله به سینه‌اش به شهادت رسیده است. «محمد احمد عابد» (۱۷‌ساله) دیگر شهید فلسطینی و از اهالی کفر دان بود که گلوله به شکم و ران او برخورد کرد و به شهادت رسید.

این سه فلسطینی در آغاز سال جدید میلادی و تنها پس از گذشت شش روز از روی کار آمدن «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند. یک روز پس از سوگند اعضای کابینه جدید رژیم صهیونیستی، جمعه گذشته نیز، شهر نابلس مورد حمله نظامیان صهیونیست قرار گرفت.