پیش‌بینی بارش‌های سیلابی و رگباری در ۱۰ نقطه / کاربرد کمپ گردشگری فدک در مدیریت بحران مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از پیش‌بینی بارش‌های سیلابی و رگباری در ۱۰ نقطه خبر داد و گفت: ۱,۳۵۰ سکو برای اسکان در مجموعه گردشگری باغ فدک نظر گرفته شده است که می‌توان از آن تحت عنوان اسکان‌ اضطراری […]

پیش‌بینی بارش‌های سیلابی و رگباری در ۱۰ نقطه / کاربرد کمپ گردشگری فدک در مدیریت بحران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از پیش‌بینی بارش‌های سیلابی و رگباری در ۱۰ نقطه خبر داد و گفت: ۱,۳۵۰ سکو برای اسکان در مجموعه گردشگری باغ فدک نظر گرفته شده است که می‌توان از آن تحت عنوان اسکان‌ اضطراری نیز استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، منصور شیشه‌فروش امروز سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه در بازدید از کمپ گردشگری فدک، اظهار کرد: ترافیک سنگین، آب شرب و مشکلات مکان‌های استقرار مسافران و سکوها، از معضلاتی بود که سال‌های گذشته در کمپ گردشگری فدک شاهد آنها بودیم و اکنون شاهد هستیم که با دغدغه‌مندی‌های موجود، معضلات سال‌های پیشین رفع شده است.

وی با اشاره به انسجام موجود در ستاد سفر، افزود: از دو ماه قبل، برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای افزایش رفاه مسافران و گردشگران انجام شده است و تمام دستگاه‌های درگیر با ستاد سفر، به خوبی از وظیفه خود آگاه هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در چهار نقطه شهر باید سایت‌های اسکان اضطراری وجود داشته باشد، تصریح کرد: ۱,۳۵۰ سکو برای اسکان در مجموعه گردشگری باغ فدک نظر گرفته شده است که می‌توان از آن تحت عنوان اسکان‌های اضطراری نیز استفاده کرد و اقدامی ارزشمند محسوب می‌شود.

لوله‌کشی آب کمپ گردشگری فدک در مدت زمان ۱۲ روز
وی با اشاره به هزینه سه میلیارد تومانی برای تأمین آب شرب باغ فدک، ادامه داد: در مدت زمان ۱۲ روزه لوله‌کشی‌های آب شرب این مجموعه انجام شده است که اقدامی قابل ستایش و ارزشمند است و نشان از چابک بودن سیستم دارد.

شیشه‌فروش گفت: در مدیریت بحران سعی بر رفع کردن معضلاتی همچون ترافیک سنگین، کمبود پارکینگ، آلودگی هوا و سردرگمی افراد هنگام رخداد حوادث است و در دسترس بودن اپلیکیشن ابتکاری «اصفهان من» با ارائه ۱۶ خدمت، در راستای بهبود معضلات و شرایط، یاری‌کننده است.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به مسافران در ۱۶ نقطه ورودی شهر انجام شده است، اضافه کرد: طبق آخرین پیش‌بینی هواشناسی ارائه شده، فردا در ۱۰ نقطه استان شاهد بارش‌های رگباری و سیلابی خواهیم بود و در مدت زمان بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود سامانه بارشی شمال استان را تحت تأثیر قرار دهد.

تهیه گزارش حقیقت‌یاب در خصوص حادثه رخ داده در کوه صفه
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به کاهش دمای هشت تا ۱۰ درجه‌ای دمای در روز چهارشنبه، اظهار کرد: تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از گرمایش‌های غیراصولی باید در دستور کار قرار گیرد. هماهنگی‌هایی با اداره برق، پلیس راه و پلیس راهور انجام شده است تا معضلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه گزارش حقیقت‌یاب در خصوص حادثه رخ داده در کوه صفه در حال تهیه است، افزود: تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر در شهر اصفهان اسکان پیدا کرده‌اند و ۱۰ هزار نیرو در حوزه ستادهای سفر در حال فعالیت هستند تا طعم شیرین سفری بدون حادثه برای مسافران ماندگار باشد.