اعمال محدودیت تردد در برخی از محور‌های استان اصفهان رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: به علت بارش برف ، کولاک شدید و لغزندگی، برخی از محور‌های استان از جمله محور شهرضا به سمیرم و سمیرم به یاسوج برای تردد خودرو‌های سواری محدودیت اعمال شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سرهنگ اصغر […]

اعمال محدودیت تردد در برخی از محور‌های استان اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: به علت بارش برف ، کولاک شدید و لغزندگی، برخی از محور‌های استان از جمله محور شهرضا به سمیرم و سمیرم به یاسوج برای تردد خودرو‌های سواری محدودیت اعمال شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سرهنگ اصغر زارع با اشاره به اینکه کماکان جاده‌های فرعی از جمله مسیر خوانسار به بویین میاندشت که احتمال ریزش بهمن وجود دارد و جاده‌های فرعی شهرستان فریدونشهر مسدود است گفت: محور شهرضا به سمیرم و سمیرم به یاسوج نیز برای تردد خودرو‌های سواری محدودیت اعمال شده و لازم است خودرو‌های سواری برای تردد مجهز به زنجیر چرخ باشد.
وی با تاکید بر اینکه تردد اتوبوس در مسیر‌های فوق نیز خطرناک است گفت: در حال حاضر از تردد اتوبوس در این محور‌های جلوگیری می‌شود.
شهرستان کوهستانی و سردسیر سمیرم دارای ۴۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۲۵ کیلومتر راه فرعی و ۴۰۳ کیلومتر راه روستایی است.
سمیرم در فاصله ۱۶۴ کیلومتری شمال یاسوج و ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.