فعالیت ١٠ هزار خادمیار رضوی در استان اصفهان مدیر کانون‌های خدمت رضوی اصفهان از جذب بیش از ۱۵۰ هزار خادمیار رضوی یادکرد و گفت: حدود ۱۰ هزار نفر آنها در اصفهان در عرصه‌های مختلف جامعه فعال هستند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ مصطفی حجه‌فروش، امروز در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران با بیان اینکه […]

مدیر کانون‌های خدمت رضوی اصفهان از جذب بیش از ۱۵۰ هزار خادمیار رضوی یادکرد و گفت: حدود ۱۰ هزار نفر آنها در اصفهان در عرصه‌های مختلف جامعه فعال هستند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ مصطفی حجه‌فروش، امروز در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های خادم‌یاری از روز ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت با آیین غبارروبی مزار و «تجدید بیعت با شهدا» آغاز می‌شود، اظهار کرد: سپس با برپایی جشن موسوم به «دختر ماه» در گلستان شهدای اصفهان، ویژه‌برنامه «جوانان رضوی و مقاومت اسلامی» به مناسبت سالروز اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و برنامه خانوادگی «کوهگشت» خادم‌یاران در کوه صُفه اصفهان ادامه می‌یابد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی اصفهان، طرح خادمیاری رضوی را فرصتی بیان کرد که علاقه‌مندان به آستان امام هشتم با عضویت در آن ارادت خود را به آن امام همام به منصه ظهور بگذارند.

وی در ادامه از جذب بیش از ۱۵۰ هزار خادمیار رضوی یادکرد و گفت: حدود ۱۰ هزار نفر آنها در اصفهان در عرصه‌های مختلف جامعه فعال هستند.

حجه‌فروش هدف مجموعه کانون‌های خدمت رضوی را ارتقا سطح فرهنگی و دینی مردم بیان و تصریح کرد: بر همین اساس برنامه‌های مختلفی در دهه کرامت در نظر گرفته شده است که به پویاتر شدن جامعه کمک می‌کند.

در ادامه این نشست سید محمدحسین امامی معاون خادمیاری مدیریت کانون‌های خدمت رضوی اصفهان نیز از برپایی نمایشگاه «رواق خدمت» ویژه شب‌های دهه کرامت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ هر شب در گذر فرهنگی چهارباغ، خبر داد و اذعان کرد: «کاروان خادمیاران» به مناسبت میلاد امام مهربانی‌ها از میدان انقلاب به سمت میدان امام می‌روند.

وی افزود: ویژه‌برنامه جشن ولادت امام رضا (ع) همراه با برنامه‌های متنوع و صرف کیک تولد ۸۸ متری از دیگر ویژه‌برنامه‌های این دهه است که با مشارکت کانون‌های خدمت رضوی و همکاری معاونت‌های فرهنگی مناطق پانزده‌گانه شهرداری در «پاتوق‌های همجوار کانون‌های خدمت رضوی شهر اصفهان» اجرا می‌شود.

امامی برپایی سفره کریمانه و اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها را از دیگر برنامه‌های این دهه عنوان کرد گفت: از خادمان مردمی و خادمان آل محمد در این دهه تحلیل خواهد شد و همچنین در طرح ضامن آهو هشت زندانی در مرکز استان آزاد می‌شوند.

وی همچنین از پویش نذر امام رضا (ع) (معین الضعفاء) یاد کرد و گفت: برای زائران محروم، معلول، استثنایی و بیماران خاص، سفر به مشهد خواهیم داشت و در این ایام نوای ملکوت (نوای صلوات خاصه امام رضا (ره) در سطح شهر پخش خواهد شد.

معاون خادمیاری مدیریت کانون‌های خدمت رضوی اصفهان در پایان از طرح نهایی یادکرد که با همکاری ارگان‌های مختلف در این دهه برگزار می‌شود و گفت: طرح محله کرامت در مناطق شهرداری با ظرفیت هیئت‌های مذهبی در قالب «محله کرامت»، طرح نشان عدالت با همکاری سازمان ورزش، طرح «یاد یاران» برای سرکشی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و شبکه خادمیاران نیز از دیگر برنامه‌های این دهه است که با همکاری ارگان‌های مختلف اجرا می‌شود.
خبرنگار: الهام خانی