نشر خوبی‌ها، تداوم و تکرار کارهای خیر و خوب را به همراه دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدتی است که در رسانه ملی واژه‌های نشر خوبی‌ها، ماه خوبی‌ها، همدلی و محله همدل زیاد به چشم می‌خورد و شنیده می‌شود؛ حتی در کانال‌ها و گروه‌های […]

نشر خوبی‌ها، تداوم و تکرار کارهای خیر و خوب را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدتی است که در رسانه ملی واژه‌های نشر خوبی‌ها، ماه خوبی‌ها، همدلی و محله همدل زیاد به چشم می‌خورد و شنیده می‌شود؛ حتی در کانال‌ها و گروه‌های فرهنگی و اجتماعی هم #نشر_خوبی‌ها زیاد دیده میشه… !
همچون سال گذشته که مهرواره محله همدل در ماه رمضان توسط سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور اجرا شد، این بار با گستره‌ی بیشتر و همکاری بهتر سایر دستگاه‌ها، پویش نشر خوبی‌ها و محله همدل کار خودش را آغاز کرده و البته فقط مخصوص ماه رمضان نبوده و همچنان تا ماه های دیگر ادامه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در این خصوص ضمن اشاره به روایتی از امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام مبنی بر اینکه «تشکر کردن، ارزشمندتر از خوبی است»، گفت: تشکر از کارهای خوب و آدم‌های خوب باعث تداوم و تکرار و ترغیب به انجام آن می‌شود.
وی با بیان اینکه رویکرد این طرح شناساندن خوبی‌ها و تشویق و تشکر از آن در محلات و در سطح جامعه و مردم مؤمن و خداباور است، اظهار کرد: تشکر کردن، تشویق و نشر خوبی در یک محله باعث تبدیل شدن آن به یک الگوی مناسب برای سایرین و ازدیاد خوبی ها در محله می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مهرواره محله همدل، رقابت محلات سراسر ایران اسلامی برای همدل شدن و فرصتی برای گره‌گشایی، روایت همدلی و نشر خوبی‌هاست.
حجت الاسلام فوقی با بیان اینکه جامعه امروز بیش از هر زمان به افراد خوب و همدلی آنان نیازمند است، خاطر نشان کرد: اگر امروز مثلا یک کارآفرین و یا فعال اقتصادی در یک محله داشته باشیم ولی خوبی‌های آن را نشر ندهیم و تبدیل به الگوی خوب و موفقی برای جوانان نشود، در آینده دیگر کسی سراغ این کار نخواهد رفت و لذا اینجاست که اهمیت و ارزش نشر کارهای خوب و خیر مشخص می‌شود.
وی افزود: در مهرواره محله همدل از کسانی که به فکر همسایه‌ های خود هستند، از خانم‌هایی که برای ازدواج جوان‌ها تلاش می‌کنند، از جوان‌ها و نوجوان‌هایی که دانش و مهارتشان را در اختیار دیگران می‌گذارند و از هزاران هزار آدم خوب و خوبی دیگر تشکر و قدردانی می‌شود.

گفتنی است افرادی که می‌خواهند اهل نشر خوبی‌ها باشند و از انسانها و سنت‌های خوب محله خودشان تقدیر کنند، می‌توانند عبارت «لبیک» را به شماره ۵۰۰۰۹۶۵۰۰ پیامک نمایند تا فرایند ارتباط این اقدام فرهنگی مذهبی آغاز شود.