مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: با توجه به اینکه ارائه و استمرار خدمات رسانی منوط به درآمد‌های حاصله از آب بها است، از شهروندان درخواست می نماییم با پرداخت به موقع قبوض آب بهاء شرکت آبفا را در تداوم بخشی خدمات همراهی نمایند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: با توجه به اینکه ارائه و استمرار خدمات رسانی منوط به درآمد‌های حاصله از آب بها است، از شهروندان درخواست می نماییم با پرداخت به موقع قبوض آب بهاء شرکت آبفا را در تداوم بخشی خدمات همراهی نمایند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مهندس محمد فرهاد با بیان این مطلب گفت: از آنجا که پرداخت به موقع قبوض آب بها امری اجتناب ناپذیر در پایداری خدمات به شمار می رود، لذا انتظار داریم مردم با پرداخت قبوض آب بهاء در مهلت هایی که مشخص شده امکان خدمات رسانی بهتر از سوی شرکت آبفا را فراهم نمایند.
وی با بیان اینکه شعار محوری شرکت آبفا در این راستا، ارتقا و توسعه خدمات به پشتیبانی و همراهی مردم می باشد، گفت: مشترکان می توانند خدمات مورد نیاز آب و فاضلاب را به صورت غیرحضوری از طریق درگاه پیامکی ۳۰۰۰۲۳۳۱۲۲ ، مراجعه به سامانه abfacs.irو شماره گیری تلفن ۱۵۲۲ دریافت کنند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان