عملیات اجرایی کنارگذر شرق حدفاصل تقاطع شهید بالایی تا ورودی سپاهان‌شهر آغاز می‌شود مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: به‌زودی عملیات اجرایی کنارگذر شرق اصفهان، حدفاصل تقاطع شهید علی بالایی تا ورودی سپاهان‌شهر به عنوان بخش دیگری از رینگ چهارم حفاظتی شهر آغاز و تعریض خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، امیرعباس […]

عملیات اجرایی کنارگذر شرق حدفاصل تقاطع شهید بالایی تا ورودی سپاهان‌شهر آغاز می‌شود

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: به‌زودی عملیات اجرایی کنارگذر شرق اصفهان، حدفاصل تقاطع شهید علی بالایی تا ورودی سپاهان‌شهر به عنوان بخش دیگری از رینگ چهارم حفاظتی شهر آغاز و تعریض خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، امیرعباس رحمتی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرا توسط سازمان عمران شهرداری اظهار کرد: رینگ چهارم ترافیک شهر اصفهان حدفاصل تقاطع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا کیلومتر ۲۷۰۰ حوالی روستای بهاران است و در این محدوده چند پل در چهار مقطع در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پل بهاران تا ۱۵ روز آینده به‌صورت کامل تکمیل خواهد شد و در حال حاضر عملیات آسفالت آن در حال اجرا است، افزود: با تکمیل عملیات نازک‌کاری، به‌زودی پل و زیرگذر حدفاصل روستای بهاران تا مسیر رویان در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات اجرایی پل جهاد در محدوده روستای دهنو، پل آیت‌الله خاتون‌آبادی در محدوده روستای خاتون‌آباد و پل روی کانال آب که در کیلومتر ۴۰۰ رینگ حفاظتی قرار گرفته است، با قدرت در حال پیگیری است که امیدواریم شاهد بهترین کیفیت و سرعت در این مسیر باشیم.

وی تصریح کرد: مسیرهای ارتباطی بین پل‌ها، رینگ چهارم حفاظتی شهر اصفهان را تشکیل خواهد داد که در این محدوده پیگیر اجرای مسیرهای ایمن هستیم و تلاش می‌کنیم که با آزادسازی‌ها این مسیر را به صورت کامل در اختیار شهروندان قرار دهیم؛ این مسیر به‌ویژه روزهای پنجشنبه و جمعه موجب دسترسی آسان و سریع شهروندانبه آرامستان‌ها می‌شود و ترافیک شهر را در محور جی و مناطق ۱۰ و ۱۴ کاهش می‌دهد.

رحمتی با اشاره به سایر پروژه‌های سازمان عمران گفت: پیگیر مراحل اجرایی پروژه پل دکتر کاظمی‌آشتیانی واقع در محور زینبیه به سمت جاده حبیب‌آباد و تقاطع آیت‌الله ناصری هستیم، همچنین عملیات عمرانی دو پل شرقی و غربی مسیر رفت و برگشت به طول ۲۵۰ متر که هر کدام ۱۲۵ متر و دارای رمپ است، تا یک ماه آینده تکمیل و پل به صورت کامل بازگشایی خواهد شد و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا مسیر ترافیکی از محدوده میدان المپیک تا تقاطع غیرهمسطح آفتاب به صورت روان و ایمن ایجاد شود.

رحمتی با اشاره به عملیات‌های اجرایی در منطقه ۱۴ شهرداری خاطرنشان کرد: سال گذشته در این محدوده، خیابان عاشق سوم حدفاصل میدان جوان تا اتوبان فرودگاه تکمیل شد و در حال حاضر عملیات تکمیلی پیاده‌روسازی در حال اجرا است؛ در همان محل عملیات عمرانی خیابان ولی‌عصر (عج) و جلوان از ابتدای سال جاری آغاز شد که امیدواریم مسیری ایمن در اختیار شهروندان محدوده حصه و منطقه ۱۴ قرار گیرد.

وی با اشاره به مسیری در محدوده رینگ حفاظتی گفت: به‌زودی عملیات اجرایی کنارگذر شرق اصفهان حدفاصل تقاطع شهید علی بالایی تا ورودی سپاهان‌شهر به عنوان بخش دیگری از رینگ چهارم حفاظتی شهر آغاز و تعریض خواهد شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه در منطقه چهار شهرداری اصفهان، خیابان گل‌ها به صورت کامل در دو باند رفت و برگشت در حال احداث است، ادامه داد: در این محدوده باند شرقی خیابان جی‌شیر در حال اجرا است و به‌زودی عملیات روکش آسفالت آن نیز انجام خواهد شد و مسیر باند شرقی این خیابان جنب کانال جی‌شیر احداث می‌شود؛ این مسیر از رفت و برگشت تبدیل به یک مسیر ایمن خواهد شد و در اختیار شهروندان منطقه چهار قرار خواهد گرفت.