نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری می پردازند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا، جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، لحطاتی قبل به ریاست […]

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری می پردازند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا، جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، لحطاتی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.
ادامه رسیدگی به گزارش شوردوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران، بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری، بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی – تخصصی و بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور کیفری میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
همچنین بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در زمینه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی، بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح حمایت از مالکیت صنعتی، بررسی گزارش شور دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل و بررسی گزارش کمیسیون اصل(۹۰) نودم قانون اساسی در مورد انتشار اوراق مالی–اسلامی در سال ۱۳۹۹ و تبعات ناشی از آن از دیگر مواردی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی آن ها می پردازند.
بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد واقعه فوت مهسا امینی و انتخاب پنج نفر از داوطلبین معرفی شده از کمیسیون آیین نامه داخلی به عنوان عضو در هیأت مدیره موسسه خبرگزاری خانه ملت نیز در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس قرار دارد.