برپایی میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی کشور در کردستان اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از برپایی میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی کشورهمزمان با سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، اکبر محمدی اظهار کرد […]

برپایی میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی کشور در کردستان


اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از برپایی میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی کشورهمزمان با سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، اکبر محمدی اظهار کرد : همزمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهوری و هیأت دولت به استان کردستان و با حضور نمایندگان تام‌الاختیار سازمان اداری و استخدامی کشور به درخواست‌های مردمی در این حوزه رسیدگی می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان افزود : محمد ابوئی مهریزی مدیرکل مجلس و استان ها ، قاسم علی اکبری مشاور رئیس سازمان در امور ایثارگران و محمد رضا آقا ظهیری مشاور معاون حقوقی ، مجلس و استان های سازمان اداری و استخدامی کشور به‌عنوان نمایندگان تام‌الاختیار وزیر به‌مدت سه روز در محل این سازمان واقع در سنندج- بلوار پاسداران – تقاطع بلوار شهدای نیروی انتظامی – سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان مستقر و پاسخگوی درخواست‌های مردم خواهد بود.


وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در روزهای ١٠، ١١ و ١٢ آبان‌ماه از ساعت ٨ صبح الی ١٨ برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود در حوزه های مختلف سازمان اداری و استخدامی به محل مذکور مراجعه و یا با شماره تلفن ۵-۰۸۷۳۳۶۶۶۱۸۰ تماس حاصل نمایند.

کویستان عبدالحکیمی