دبیرکل جنبش جهاد اسلامی ایالات متحده آمریکا را حامی اصلی و اول رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت که تنها حامیان ملت فلسطین، ایران، حزب‌الله و سوریه هستند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین پنجشنبه شب در گفت‌وگو با یکی از برنامه‌های شبکه خبری المیادین اعلام کرد که «ما […]

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی ایالات متحده آمریکا را حامی اصلی و اول رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت که تنها حامیان ملت فلسطین، ایران، حزب‌الله و سوریه هستند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین پنجشنبه شب در گفت‌وگو با یکی از برنامه‌های شبکه خبری المیادین اعلام کرد که «ما در فلسطین با آمریکا می‌جنگیم چرا که این کشور حامی اصلی و اول رژیم صهیونیستی است».

وی ایران، حزب‌الله و سوریه را تنها حامیان فلسطین دانست و گفت: «ما حامیان فلسطین را جز ایران، حزب‌الله و سوریه نمی‌بینیم».

النخاله همچنین از احتمال تجاوز جدید صهیونیست‌ها به غزه خبر داد و تصریح کرد: «ما انتظار داریم که سال آینده شاهد تجاوز جدیدی به نوار غزه باشیم».

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: « هیچ تلاشی را برای آزادی اسرا متوقف نخواهیم کرد و اسارت سربازان اسرائیلی یکی از مهمترین اولویت‌های مقاومت است».

وی اضافه کرد: «ما امسال با چالش آشکاری روبرو هستیم و با تیپ‌های مقاومت در کرانه باختری هماهنگ می‌کنیم و امروز چاره‌ای جز اتحاد در مقابله با دشمن نداریم».

النخاله همچنین گفت که «در سال ۲۰۲۲ گردان‌های جنین و عرین الاسود تأسیس شد و وضعیت درگیری با دشمن اسرائیلی ادامه دارد».