پایان کار خرده‌فروشان مواد مخدر در اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: چهار خرده‌فروش مواد مخدر در اصفهان دستگیر و بیش از سه کیلوگرم انواع مواد افیونی از آنها کشف شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان، حسین بساطی گفت: طرح برخورد قاطع با فروشندگان مواد […]

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: چهار خرده‌فروش مواد مخدر در اصفهان دستگیر و بیش از سه کیلوگرم انواع مواد افیونی از آنها کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان، حسین بساطی گفت: طرح برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم در برخی از محلات هدف شناسایی شده در سطح شهرستان اصفهان به‌صورت ویژه آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های تابعه پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات‌های جداگانه‌ای به کانون‌های شناسایی شده خرید و فروش مواد مخدر اعزام و موفق به دستگیری چهار خرده‌فروش مواد افیونی شدند.

وی با اشاره به کشف بیش از سه کیلو انواع مواد مخدر در این طرح، خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با مخلان آسایش شهروندان قاطع و قانونی خواهد بود و اجازه نخواهیم داد عده‌ای سودجو برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به اقدامات مجرمانه و خلاف قانون بزنند