جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: بسیاری از طرح هایی که مردم روزانه با آن سروکار دارند در زمان مسئولیت مرحوم قاسمی انجام گرفت و الگویی برای آن است که باید از تمام توان خود و دیگران برای خدمتگزاری به مردم بهره جست. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران،آئین تشییع پیکر سردار سرتیپ پاسدار مرحوم رستم […]

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: بسیاری از طرح هایی که مردم روزانه با آن سروکار دارند در زمان مسئولیت مرحوم قاسمی انجام گرفت و الگویی برای آن است که باید از تمام توان خود و دیگران برای خدمتگزاری به مردم بهره جست.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران،آئین تشییع پیکر سردار سرتیپ پاسدار مرحوم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی صبح امروز (یکشنبه) از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی شمیران به سمت مقبره الشهدای این شهرک با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و مردم قدرشناس برگزار شد.

پیکر سردار سرافراز، جانباز عالی‌قدر و مجاهد عرصه دفاع مقدس و جبهه مقاومت و سازندگی سرتیپ پاسدار قاسمی با شعار “حسین حسین شعار ماست ، شهادت افتخار ماست” ، “لااله‌الاالله، این عاشق ثارالله‌ست” ، “لااله‌الاالله، این سرباز روح الله‌ست” “لااله‌الاالله، این امید حزب الله‌ست” ، “مرگ بر ضد ولایت فقیه” ، “مرگ بر منافق” ، “درود بر باحجاب” ، “مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل” تشییع شد.

سردار پاسدار دریادار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه در این مراسم اظهار داشت: پاسدار رستم قاسمی در ۱۶ سالگی در جزیره خارک پاسدار انقلاب اسلامی شد و از همان روز خدمت او با غیرت خاص را بعد از سال‌های طولانی در لحظات مرگ هم شاهد بودیم.