آیین رونمایی از بزرگترین سیاه مشق خط نستعلیق در وصف پیامبر اکرم(ص) آیین رونمایی از بزرگترین سیاه مشق خط نستعلیق در وصف پیامبر اکرم به قلم فرزام زالی در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان […]

آیین رونمایی از بزرگترین سیاه مشق خط نستعلیق در وصف پیامبر اکرم به قلم فرزام زالی در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان نخبه ی هنری خوشنویسی در خصوص این شاهکار هنری گفت: این اثر بزرگترین و پر کارترین سیاه مشق خط نستعلیق است که در ابعاد ۱۰۰*۷۰ با سه دانگ متفاوت قلم و چهار رنگ مرکب در مدت ۳۰ روز به رشته ی تحریر در آمده است.

وی ادامه داد: تمام نقطه های گذاشته شده د‌ر این اثر مزین به آب طلاست.

محسن حاج کاظمیان دبیر هیات امنای دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان اظهار داشت: این دانشگاه اکنون به یک موزه دانشگاه تبدیل شده است و آیاتی که در زندگی روزمره مردم از اثر گذاری بیشتری برخوردار است می تواند در قالب هنر خوشنویسی ارائه شود و این دانشگاه در پیگیری این موضوع همه تلاش خود را کرده است.

وی افزود: این تابلو خط، اثری بی نظیر از همه جنبه هاست که در آن یکی از قصیده های مثنوی معنوی در وصف پیامبر اکرم(ص)، قالب سیاه مشق نگارش شده است.

استاد فرزام زالی گفت: این تابلوی سیاه مشق برای مدت ۱۰ روز و تا پایان بهمن ماه در معرض دید دانشجویان و عموم مردم قرار دارد و علاقمندان می توانند جهت بازدید در روزهای زوج از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر به مرکز آفرینش های هنری واقع در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان مراجعه کنند.