آغاز به‌کار اولین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت غرب کشور با حضور ٧ کشور خارجی در سنندج مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از آغاز به‌کار اولین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت غرب کشور با حضور ٧ کشور خارجی در سنندج خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ منصور مهرزاد شامگاه جمعه ۵ […]

آغاز به‌کار اولین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت غرب کشور با حضور ٧ کشور خارجی در سنندج

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از آغاز به‌کار اولین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت غرب کشور با حضور ٧ کشور خارجی در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ منصور مهرزاد شامگاه جمعه ۵ آبان‌ماه ١۴٠٢ در آئین افتتاح این‌ نمایشگاه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد، گفت: در این رویداد فرهنگی فعالیت‌ها و توانمندی‌های حوزه گردشگری سلامت منطقه غرب کشور و ٧ کشور خارجی ترکیه، رومانی، عراق، هند، بلاروس، روسیه و آذربایجان در قالب ۶٠ غرفه به میزبانی استان کردستان در سنندج معرفی و عرضه می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی و توسعه ظرفیت‌های گردشگری سلامت در ایران به‌ویژه استان کردستان با پتانسیل مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های سلامت و اقتصاد به‌عنوان یکی از قطب‌های توریسم درمانی است.

او عنوان کرد: در این نمایشگاه پاویون‌های مختلفی در حوزه‌های گردشگری سلامت، پوست و زیبایی، طب سنتی و داروهای گیاهی، تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، فرآورده‌ها و محصولات دارویی، اسپا و آب درمانی و گردشگری تندرستی برپا شده است‌.

مهرزاد افزود: در طول زمان برگزاری این نمایشگاه، ضمن بازدید هیأت‌های تجاری، شرکت‌ها و مردم اقلیم کردستان عراق به‌ویژه اتاق بازرگانی، جلسات B2B، Workshop و Canference نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: اولین نمایشگاه گردشگری سلامت غرب کشور تا ٧ آبان‌ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر ازساعت ۱۰ الی ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، آماده بازدید علاقمندان است.

کویستان عبدالحکیمی