دیدار فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با خانواده ۳ شهید والا مقام کردستانی سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با خانواده سه شهید والا مقام کُردستانی دیدار کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با خانواده سه شهید والا مقام […]

دیدار فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با خانواده ۳ شهید والا مقام کردستانی

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با خانواده سه شهید والا مقام کُردستانی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با خانواده سه شهید والا مقام کُردستانی دیدار کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این دیدارها امنیت و آرامش کنونی جامعه را مرهون فداکاری و از خودگذشتگی شهدا عنوان کرد و بر حفظ آرمانهای شهدا و ادامه مسیر آنها تأکید نمود.

وی افزود: شهدا و خانواده های آنها در استان کردستان مظلوم هستند و لازم است مسئولین توجه بیشتری به فرزندان و همسران شهدا داشته باشند.

سردار حسینی اضافه کرد: خانواده‌های شهدا سند افتخار ملت ایران هستند و وظیفه همگانی ملت ایران توجه به خانواده معظم شهدا است.

به گفته وی، خانواده معظم شهدا از بهترین و عزیزترین سرمایه خود گذشتند و پدران و فرزندان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند تا امروز ما در آسایش و امنیت به سر ببریم.

وی بیان کرد: خدمت به خانواده شهدا را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم که کسی که به آنها خدمتی را ارائه می کند، قطعا در پیشگاه الهی دارای اجری عظیم خواهد بود.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان