نقش پدافندی بازارهای کوثر شهرداری اصفهان در مواقع بحران مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در تور بازدید اصحاب رسانه از پرو‌ژه‌های این سازمان با اشاره به نقش پدافندی بازارهای کوثر در مواقع بحران اظهار کرد: این بازارها در مواقع بروز بحران‌ها نیز نقش پدافندی دارند و تاکنون توانسته‌اند […]

نقش پدافندی بازارهای کوثر شهرداری اصفهان در مواقع بحران

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در تور بازدید اصحاب رسانه از پرو‌ژه‌های این سازمان با اشاره به نقش پدافندی بازارهای کوثر در مواقع بحران اظهار کرد: این بازارها در مواقع بروز بحران‌ها نیز نقش پدافندی دارند و تاکنون توانسته‌اند در تنظیم بازار هنگام بروز بحران موثر عمل کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، امیرحسین ماه‌آورپور در در تور بازدید اصحاب رسانه از پرو‌ژه‌های این سازمان، در بازدید از فرآیند ساخت و ساز بازار کوثر شماره ۱۱ واقع در منطقه ۲ اصفهان گفت: این بازار در فضایی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع با حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است و تا بهار سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه بازارهای کوثر با هدف تنظیم بازار و حذف واسطه‌ها راه‌اندازی شد ابراز کرد: خوشبختانه این اهداف تاکنون تامین شده‌اند.
ماه آور پور اضافه کرد: طی دوسال گذشته مرجع مورد وثوق در حوزه توزیع کالا، فروشگاه‌های کوثر در مناطق مختلف شهر بوده‌اند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: این بازارها در مواقع بروز بحران‌ها نیز نقش پدافندی دارند و تاکنون توانسته‌اند در تنظیم بازار هنگام بروز بحران موثر عمل کنند.
وی با اشاره به نقش پدافندی بازارهای کوثر در مواقع بحران اظهار کرد: این بازارها در مواقع بروز بحران‌ها نیز نقش پدافندی دارند و تاکنون توانسته‌اند در تنظیم بازار هنگام بروز بحران موثر عمل کنند.
در ادامه این بازدید ماه آور پور همراه با خبرنگاران
با حضور در فروشگاه کوثر شماره ۲ واقع در سپاهانشهر و بازدید از قسمت فروش میوه به ساختمان جدیدی که در مجاورت آن فروشگاه در حال ساخت بود رفته و عنوان کرد: ساختمان جدید این فروشگاه با زیربنای ۳۶۰۰ مترمربع احداث شده و زمینی در مقابل آن برای احداث پارکینگ با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان‌ تملک شده است.
وی افزود: بهره‌بردار این پروژه از طریق مزایده انتخاب می‌شود و تا پایان پاییز امسال نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از تغییر کاربری ساختمان قبلی فروشگاه کوثر شماره ۲ از سوی مدیریت منطقه ۵ شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: این فروشگاه پس از افتتاح ساختمان جدید به سالن ورزشی تغییر کاربری می‌دهد.

پس از بازدید از فروشگاه کوثر شماره ۲ به بازدید از تالار ماهی و میگو میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان پرداخته و در جریان این بازدید ماه آور پور در کنار ساختمان نیمه ساز جدید تالار ماهی با بیان اینکه این ساختمان شامل ۱۵ غرفه و امکاناتی همچون اتاق استراحت رانندگان، دفتر کار و حمام است اظهار کرد: مراحل احداث آن در حال تکمیل است.
وی از ورود روزانه حدود ۷۰ تا ۸۰ تن ماهی از جنوب کشور به تالار ماهی واقع در میدان میوه و تره‌بار اصفهان خبر داد و گفت: اصفهان در این زمینه مرکزیت دارد و پس از آن در سراسر کشور توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: این مجموعه مجهز به دو در ورود و خروج برای ورود خودروهای سنگین و خروج خودروهای سبک است تا تخلیه و خروج بار ماهی بدون ایجاد ترافیک و مزاحمت انجام شود.
همچنین در ادامه این بازدید مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از احداث بازار خشکبار با هدف تجمیع انبارها در سطح شهر خبر داد و در حین بازدید از ساختمان های نیمه سازی که جهت همین مسئله در قسمت دیگری از میدان میوه و تره بار شهر اصفهان ساخته شده اظهار کرد: هفته آینده نشستی با اتحادیه خشکبار خواهیم داشت و ضمن تشریح شرایط و امکانات این بازار، از آن‌ها می‌خواهیم که انبارهای خود را به این بازار منتقل کنند.
در ادامه این بازدید اصحاب رسانه سری به مجموعه ای ۱۲ هکتاری که به عنوان بازار بزرگ گل و گیاه ارغوان با کاربری‌های مختلف در دست احداث قرار دارد،زدند و ماه آور پور این مجموعه را از پروژه‌های شاخص سازمان میادین دانست و تصریح کرد:فضای سبز، بازار پرندگان زینتی در هفت طبقه، سازه کروی‌شکل به قطر ۹۰ متر برای گل‌های آپارتمانی و باغچه‌ای، رستوران، فضای تفریحی گردشگری و بخش مشاغل خانگی از بخش‌های تعریف شده برای این بازار است.
وی اضافه کرد: مکانی نیز برای احداث پارک آموزشی کودک و نوجوان با محوریت آموزش امور مربوط به گل‌وگیاه در نظر گرفته شده که پس از طراحی نسبت به اجرای آن اقدام می‌شود.
خبرنگار : الهام خانی