همزمان با آغاز اعتصاب ۴۸ ساعته کارکنان بخش حمل و نقل ریلی در انگلیس، مسافران این کشور برای اختلالی گسترده در حرکت قطارها آماده می شوند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،همزمان با آغاز اعتصاب ۴۸ ساعته کارکنان بخش حمل و نقل ریلی در انگلیس، مسافران این کشور برای تاخیر و اختلالی گسترده در حرکت […]

همزمان با آغاز اعتصاب ۴۸ ساعته کارکنان بخش حمل و نقل ریلی در انگلیس، مسافران این کشور برای اختلالی گسترده در حرکت قطارها آماده می شوند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،همزمان با آغاز اعتصاب ۴۸ ساعته کارکنان بخش حمل و نقل ریلی در انگلیس، مسافران این کشور برای تاخیر و اختلالی گسترده در حرکت قطارها آماده می شوند.

براساس این گزارش، حدود ۴۰ هزار نفر از کارکنان بخش حمل و نقل ریلی در اعتراض به دستمزد پایین و شرایط کاری نامناسب، اعتصاب ۴۸ ساعته خود را از امروز آغاز کرده و این اعتصاب تا فردا ادامه دارد. همچنین قرار است این اعتصاب روزهای جمعه و شنبه نیز ادامه یابد.

پس از آنکه بزرگترین اتحادیه ریلی در انگلیس موسوم به RMT از پذیرش پیشنهاد افزایش دستمزد کارکنان این بخش خودداری کرد، اعتصاب طیف گسترده ای از این کارکنان آغاز شد و انتظار می رود تنها یک پنجم خدمات ریلی در این دو روز در سراسر کشور ارایه شود.شبکه ریلی هشدار داده بود در این دو روز، نخستین قطار کار خود را دیرتر آغاز و آخرین قطار نیز زودتر ایستگاه را ترک خواهد کرد و انتظار می‌رود اختلال و بی نظمی زیادی در تردد مردم در هر روز مشاهده شود.

مایک لینچ دبیرکلRMT اظهار کرد: اعضای اتحادیه ما تصمیم گرفتند تا برای رسیدن به نتیجه لازم، اعتصابات بیشتری را برگزار کنند. این اعتصابات باعث به دردسرافتادن مسافران و تضییع حقوق آنها در سراسر کشور می شود.

وی همچنین متعهد شد تا برای افزایش دستمزد و بهبود شرایط کاری کارکنان مبارزه کند.