دسترسی آنلاین به اطلاعات مصرفی برق برای ۶۳۸ هزار مشترک کردستانی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از پیشرفت ۸۵ درصدی نصب برچسب QR-Code بر روی کنتورهای برق در استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۶۳۸ هزار برچسب QR-Code بر روی کنتور برق مشترکان بخش های خانگی و […]

دسترسی آنلاین به اطلاعات مصرفی برق برای ۶۳۸ هزار مشترک کردستانی

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از پیشرفت ۸۵ درصدی نصب برچسب QR-Code بر روی کنتورهای برق در استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۶۳۸ هزار برچسب QR-Code بر روی کنتور برق مشترکان بخش های خانگی و تجاری در کردستان نصب شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ هیواخرم معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از نصب بیش از ۶۳۸ هزار برچسب QR-Code بر روی کنتورهای برق مشترکین بخش خانگی و تجاری در استان کردستان خبر داد.

وی افزود: نصب برچسب QR-Code بر روی کنتورهای برق با هدف دسترسی آنلاین و سریع مشترکان به میزان و روند مصرف انرژی انجام می شود که این بستر می تواند زمینه مناسبی را برای مدیریت مصرف برق و اطلاع هریک از مشترکان از میزان مصرف و مقایسه آن با دوره های مشابه فراهم نماید.

خرم با اشاره به اینکه اجرای این پروژه که از شهریورماه سال گذشته در استان آغاز شده، اکنون از پیشرفت ۸۵ درصدی برخوردار است، افزود: شهرستان کامیاران اولین و تنها شهرستانی است که با نصب قریب به ۴۴ هزار برچسب QR-Code کنتور برق کل مشترکین آن در دو بخش خانگی وتجاری تجهیز شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه در سایر شهرستانهای استان از پیشرفت خوبی برخوردار است، گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته کل کنتورهای برق مشترکین خانگی و تجاری در سطح استان تا پایان سال ۱۴۰۱ مجهز به برچسب QR-Code می شود.

خرم در ادامه عنوان کرد: با نصب این برچسب ها مشترکین به آسانی می توانند ازطریق دوربین گوشی هوشمند خود به اطلاعات مصرفی اشتراک خود دسترسی داشته باشند وبا لمس لینک، قبض برق خود را نیز پرداخت نمایند.

وی اظهار داشت: کاهش مراجعات حضوری متقاضیان خدمت به شرکت و افزایش میزان رضایتمندی مشترکین و متقاضیان انشعاب برق در سطح استان از مزایای اجرای این طرح است.