دانش‌آموزان با حضور در انتخابات نقش‌آفرینان تمدن‌سازی هستند مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برای ساخت تمدن لازم است تا خودسازی، جامعه‌ساز باشیم و می‌توانیم جهان را با تمدن‌سازی دگرگون کرده و آن را به مسیر رشد و تعالی هدایت کنیم، دانش‌آموز می‌تواند با حضور فعال در رویدادهای مهم اجتماعی مانند انتخابات نقش‌آفرین عرصه […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برای ساخت تمدن لازم است تا خودسازی، جامعه‌ساز باشیم و می‌توانیم جهان را با تمدن‌سازی دگرگون کرده و آن را به مسیر رشد و تعالی هدایت کنیم، دانش‌آموز می‌تواند با حضور فعال در رویدادهای مهم اجتماعی مانند انتخابات نقش‌آفرین عرصه تمدن‌سازی باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی در جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان اصفهانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند.
وی ادامه داد: گرامی می‌داریم یاد و خاطره ۵۷۰۰ دانش‌آموز شهید اصفهان را و بر ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز ایران اسلامی درود می‌فرستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: ماه شعبان ماه سرور اهل‌بیت است و ماه بهمن، زمان شادی‌بخش ملت شریف ایران است و مردم شریف ایران در آن با توکل بر خداوند سبحان و با ایثارگری ملت انقلاب و حماسه‌ای آفریدند که در طول تاریخ بی‌نظیر است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی توسط مردم شریف ایران ایجاد شد؛ اما برای جهانیان اثربخش بوده و هست و در آن عزت انسانیت و آزادگی و حماسه تجدید میثاق مردم با اسلام رقم خود.

ابراهیمی گفت: اسلام و شیعیان با انقلاب اسلامی عزت یافتند و با مطالعه تاریخ می‌توان فهمید که آن‌طور که اسلام و شیعیان پس از انقلاب اسلامی عزیز شدند در هیچ برهه‌ای از تاریخ این‌گونه نبوده است و این نشان از هدف و مسیر حق با راهنمایی امام راحل است.

وی اذعان داشت: انقلاب ما به‌راحتی به دست نیامد و شهیدان بسیاری در این مسیر تقدیم شدند و در طول دفاع مقدس و پس از آن چیزی حدود ۳۰۰ هزار نفر از انسان‌های اندیشمند جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و بر ماست که این مسیر را ادامه دهیم و یکی از این مسیرهای آن شرکت فعال، مستمر و اثرگذار در انتخابات های پیشرو است.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان بیان داشت: دانش‌آموز از ابتدای انقلاب و در طول نهضت انقلاب اسلامی همواره به‌عنوان عنصری فعال مطرح بوده است و در جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی کرده است و دانش‌آموزان دهه ۸۰ و ۹۰ تمدن‌ساز خواهند بود و تمدن نوین اسلامی به دست آنها ساخته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت تمدن لازم است تا خودسازی، جامعه‌ساز باشیم و می‌توانیم جهان را با تمدن‌سازی دگرگون کرده و آن را به مسیر رشد و تعالی هدایت کنیم، دانش‌آموز می‌تواند با حضور فعال در رویدادهای مهم اجتماعی مانند انتخابات نقش‌آفرین عرصه تمدن‌سازی باشد.