چهار هزار هنرمند اصفهانی عضو صندوق هنر شده‌اندمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان درنشست صمیمانه باهنرمندان وفرهیختگان گفت: چهار هزار نفر از اهالی فرهنگ و هنر این استان عضو صندوق اعتباری فرهنگ و هنر شده‌اند. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی شامگاه سه شنبه […]

چهار هزار هنرمند اصفهانی عضو صندوق هنر شده‌اند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان درنشست صمیمانه باهنرمندان وفرهیختگان گفت: چهار هزار نفر از اهالی فرهنگ و هنر این استان عضو صندوق اعتباری فرهنگ و هنر شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی شامگاه سه شنبه در دیدار با هنرمندان و فرهیختگان اصفهان در محل مجموعه فرهنگی شهروند این شهر افزود: استان اصفهان رتبه اول را در عضویت اهالی فرهنگ و هنر در صندوق اعتباری دارد که ۲ هزار و ۹۳۶ نفر آنان هنر کارت خود را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به ظرفیت فعال در حوزه فرهنگ و هنر بیان کرد: ۶۰ نفر از اعضای صندوق هنر، از هنرمندان درجه یک هستند که افراد زیادی نیز تحت آموزش خود دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اشاره به خدمات بیمه‌ای صندوق اعتباری هنر گفت: ۲هزار و ۳۰۰ نفر بیمه شده‌اند که هزار و ۲۰۰ نفر آن‌ها از خدمات بیمه تکمیلی بهره می‌برند.

وی ادامه داد: حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهالی فرهنگ و هنر وابسته به عضویت در این صندوق اعتباری است و تاکنون نیز در مقاطع مختلف زمانی از حمایت‌های مالی برخوردار شده اند.

حجت الاسلام معتمدی با اشاره به ظرفیت هنری و فرهنگی استان اصفهان خاطرنشان‌کرد: حمایت از تولیدات این مراکز و کمک به اقتصاد فرهنگ و هنر با حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌گیرد.

نشست اهالی فرهنگ و هنر اصفهان برای بحث و گفت‌وگو پیرامون ظرفیت‌ها و فرصت ها درحوزه هنرمندان این خطه بررسی مشکلات و نیازها آنان
شامگاه سه شنبه ۵بهمن ۱۴۰۰ با حضور دکتر سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار، ومسعود مهدویان فر مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری اصفهان و هنرمندان و فرهیختگان در مجموعه فرهنگی شهروند اصفهان برگزار شد.