اجرای ۲۴۸ پروژه حمایتی داوطلبانه توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد :از ابتدای سال ۱۴۰۱ با اجرای پروژه های حمایتی در جمعیت هلال احمر استان اصفهان، بیش از ۵۲ هزار نفر به طور مستقیم از این خدمات بهره مند شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

اجرای ۲۴۸ پروژه حمایتی داوطلبانه توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد :از ابتدای سال ۱۴۰۱ با اجرای پروژه های حمایتی در جمعیت هلال احمر استان اصفهان، بیش از ۵۲ هزار نفر به طور مستقیم از این خدمات بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ محمد نوید متقی با اعلام این خبر گفت: به همت داوطلبان و خیرین هلال احمراستان از ابتدای سالجاری ۲۴۸پروژه داوطلبی به همت داوطلبان نیکوکار درسطح استان اصفهان اجراشده است.

وی افزود: این پروژه ها با مشارکت ۱۱۵۳ داوطلب به ارزش بیش از ۵۵ میلیارد و ۸۸۲میلیون ریال در شعب سراسر استان در قالب کمک های حمایتی و معیشتی و به منظور رفع مشکلات اقشارمحروم به ویژه بیماران نیازمندانجام شده است.

محمد نوید متقی با بیان اینکه با اجرای پروژه های داوطلبی در این مدت بیش از ۵۲۴۰۷ مددجو از این پروژه ها بهره مند شده اند، اظهار کرد: این پروژه ها شامل اهدای تجهیزات پزشکی مانند دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن و مانومتر، ،پالس اکسی متر جهت بانک تجهیزات پزشکی و همچنین اهدا و توزیع بسته های بهداشتی و سبدهای غذایی، لوازم التحریر به دانش آموزان، اهدای هزینه دارو ودرمان، توزیع غذا و هدایا بین کودکان کار، پروژه های کار آفرینی و سایر پروژه های حمایتی می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان از عموم مردم به ویژه خیرین و داوطلبان خواست با مشارکت در اجرای پروژه های داوطلبی در راستای اهداف بشردوستانه و داوطلبانه جمعیت هلال احمر به یاری نیازمندان جامعه اقدام کنند.