بهرەبرداری و آغاز عملیات اجرایی از چند طرح عمرانی ،فرهنگی و گردشگری در سروآباد معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در سفر به شهرستان سروآباد و به مناسبت هفته دولت چندین طرح، عمرانی، فرهنگی و گردشگری را به بهره‌برداری رساند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عبدالله رشیدی پور ،کتابخانه عمومی روستای […]

بهرەبرداری و آغاز عملیات اجرایی از چند طرح عمرانی ،فرهنگی و گردشگری در سروآباد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در سفر به شهرستان سروآباد و به مناسبت هفته دولت چندین طرح، عمرانی، فرهنگی و گردشگری را به بهره‌برداری رساند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عبدالله رشیدی پور ،کتابخانه عمومی روستای دزلی از توابع شهرستان سروآباد را که با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان توسط بنیاد علوی احداث و کتابخانه عمومی استان آن را تجهیز کرده است به بهره برداری رساند.

افتتاح پروژه بهسازی و ساماندهی شبکه معابر (دیوار حائل و پله گذاری) روستای کماله و پروژه های دهیاری های بخش اورامان جمعاً در ۱۶ پروژه با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانکه از محل اعتبارات دهیاری ها تامین شده است از دیگر طرح‌هایی بود که توسط رشیدی‌پور بهره‌برداری و افتتاح شد.

همچنین در این سفر پروژه بوم گردی روستای بلبر با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان که به صورت مشارکتی فی مابین میراث فرهنگی و صندوق کارآفرینی امید تأمین شده است کنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

بهره‌برداری از پروژه آبشار مصنوعی روستای سلین با ۱۶۵ میلیون تومان و شروع ساخت و احداث سنگ فرش روستای سلین با ۴ میلیارد تومان اعتبار به صورت مشارکتی توسط بنیاد علوی و دهیاری دیگر دستاورد سفر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان به شهرستان سروآباد بود.

احداث شبکه روشنایی معابر پروژه‌های حوزه برق در دزلی سروآباد با اعتبار ۶ میلیارد تومان، تحویل و افتتاح ۴۸ واحد مسکونی مددجویی در روستای ژیوار و بهره‌برداری از سردخانه ۱۰۰ تنی روستای سلین هورامان با یک میلیارد تومان سرمایه گذاری از جمله پروژه‌هایی بود که به مناسبت هفته دولت و در راستای رفع محرومیت از چهره شهرستان سروآباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان