کشف ۲۳دستگاه ماینر قاچاق در کاشان فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۲۳ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ ایرج کاکاوند بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز […]

کشف ۲۳دستگاه ماینر قاچاق در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۲۳ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ ایرج کاکاوند بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را دردستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق در یکی از کارخانه های متروکه سطح شهر اعزام و در بازرسی از محل تعداد۲۳دستگاه استخراج ارز دیجیتال که به صورت قاچاق و غیر قانونی راه اندازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان این که ارزش دستگاه های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.