عضو خبرگان رهبری گفت: آیت الله ناصری، اسوۀ اخلاص و چشم‌ و چراغ حوزه‌های علمیه و پناهگاه طلاب علوم دینی و مردم متدین و انقلابی بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سیدابوالحسن مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی ارتحال عالم […]

عضو خبرگان رهبری گفت: آیت الله ناصری، اسوۀ اخلاص و چشم‌ و چراغ حوزه‌های علمیه و پناهگاه طلاب علوم دینی و مردم متدین و انقلابی بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سیدابوالحسن مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی ارتحال عالم ربانی و استاد اخلاق و عرفان آیت الله ناصری را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدّها شیء

ارتحال عالم ربانی و استاد اخلاق و عرفان آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری (رضوان‌الله‌علیه) اینجانب و تمام ارادتمندان و شاگردان معظم‌له را در سوگ و اندوه فرو برد.

ایشان اسوۀ اخلاص و چشم‌وچراغ حوزه‌های علمیه و پناهگاه طلاب علوم دینی و مردم متدین و انقلابی و مجسمه‌ی توجه به توصیه‌ی دائمی‌شان بودند: «در همه مشکلات، یابن‌الحسن یابن‌الحسن فراموش نشود».

آهنگ مخلصانه آن مرد خدا هنگام توسل به امام زمان(علیه‌السلام) تا ابد در گوش شنوندگان طنین‌انداز و اندرزهای مشفقانه‌شان همیشه آویزه‌ی گوش ارادتمندان خواهد بود.

اینجانب ارتحال این عالم ربانی را به محضر حضرت ولیعصر(ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه و بیت مکرم و آقازادگان محترم و عموم مردم اصفهان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم رضوان الهی و حشر با حضرات معصومین(علیهم‌السلام) خواهانم