معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با هدف توانمندسازی خانواده ها، دوره تخصصی آموزشی انتخاب برتر با رویکرد مهارت همسر گزینی ویژه دختران اصفهانی برگزار خواهد شد. به گزارش روابط خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام حامد اهتمام اظهار داشت: یکی از مهم ترین عوامل پایداری و تحکیم خانواده که رضایت مندی […]

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با هدف توانمندسازی خانواده ها، دوره تخصصی آموزشی انتخاب برتر با رویکرد مهارت همسر گزینی ویژه دختران اصفهانی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام حامد اهتمام اظهار داشت: یکی از مهم ترین عوامل پایداری و تحکیم خانواده که رضایت مندی از زندگی را به همراه دارد، انتخاب آگاهانه است.

وی با بیان این که مهم ترین عامل طلاق در کشور، عدم انتخاب آگاهانه است، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با توجه به مأموریت اصلی خود در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی، دوره تخصصی انتخاب برتر را با هدف توانمند سازی دختران اصفهانی برای داشتن انتخاب آکاهانه برنامه ریزی کرده است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان عنوان داشت: با توجه به شرایط فرهنگی و اقتصادی جامعه، شاید شرایط برای ازدواج به موقع برخی از جوانان محیا نباشد و ازدواج به هنگام محقق نشود، لذا در این دوره علاوه بر تبیین شاخص های یک انتخاب موفق، خویشتن داری و تاب آوری به عنوان زیست عفیفانه که از اهداف دوره است، تبیین خواهد شد.

وی گفت: این طرح در مرحله اول همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) تا ولادت حضرت علی(ع) به عنوان یک زوج موفق و آسمانی ویژه دختران ۱۷ تا ۳۰ اصفهانی ساکن در شهرهای شاهین شهر، برخوار، خوراسگان، کوهپایه و محمود آباد به شکل حضوری و مجازی و بقیه شهرها فقط به صورت مجازی امکان پذیر است و در ادامه هر شهری که تعداد ثبت نام کنندگان آن به حد نصاب برسد، دوره در آن شهر نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اهتمام تأکید کرد: از حضور اساتید مطرح در این حوزه بهرمنده خواهیم شد و بعد اتمام هر جلسه، مشاورین توانمند به صورت فردی در خصوص انتخاب همسر و خویشتن داری مشاوره خواهند داد.

وی در پایان با بیان این که ثبت نام تا شنبه ۲ بهمن ماه سال جاری فعال خواهد بود تصریح کرد: کلیه علاقه مندان واجد شرایط می توانند از طریق نشانی اینترنتی dte.bz/bartar به صورت رایگان ثبت نام و در دوره که از یکشنبه ۳ بهمن ماه آغاز می شود، شرکت نمایند.
خبرنگار: الهام خانی