مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرگفت: تقویت جبهه حق در سراسر عالم پیام روز قدس و اهداف سردار سلیمانی است که تشکیل جبهه های مقاومت حیدریون، فاطمیون و حشدالشعبی از همین اندیشه سردار سلیمانی نشات گرفته است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایرنا، عبدالرحیم افروغ در جمع مردم شهر برازجان […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرگفت: تقویت جبهه حق در سراسر عالم پیام روز قدس و اهداف سردار سلیمانی است که تشکیل جبهه های مقاومت حیدریون، فاطمیون و حشدالشعبی از همین اندیشه سردار سلیمانی نشات گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایرنا، عبدالرحیم افروغ در جمع مردم شهر برازجان افزود: فلسطین همواره مساله اول مسلمین بوده اما امروز تفکر منفعت طلبانه و نگاه طبقاتی استکبار همه مستضفین عالم را درگیر خود نموده است.

وی بیان داشت : اگر مقاومت و اتحاد به عنوان نگاه محوری مستضعفین عالم در مقابل رژیم صهیونیست به پیروزی برسد یعنی کمر استکبار را شکسته ایم ، تفکری که حضرت امام به واسطه طراحی روز قدس به عنوان یک اولویت داشته است.

افروغ اضافه کرد: در دهه های اخیر از ملت مظلوم فلسطین قدرت سوزی شده است طوریکه مذاکرات بی خاصیت هیچ سودی برای آنها نداشته است.

وی گفت: در این دوره از زمان فلسطین با تمام قدرت ایستاده و علت آن تنها راه خود را مقاومت می داند،مقاومتی که انتفاضه را دیگر با سنگ دنبال نمی کنند بلکه با موشک های پیشرفته ایستادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: یکپارچگی و اتحاد ملت فلسطین برای مقابله با رژیم جعلی قابل تحسین است.

افروغ ادامه داد: ایران اسلامی بعنوان کانون تحولات عالم است برهمین اساس برای استیلای بر استکبار جهانی نیازمند این است که تقویت کننده جبهه حق باشیم.