ذوب آهن پلی آف را با برد آغاز کرد تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی (پلی آف اول) لیگ برتر بسکتبال کشور با نتیجه ۹۰ بر ۸۲ از سد تیم کاله آمل گذشت.   به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران تیم بسکتبال «ذوب آهن» اصفهان شامگاه یکشنبه در چارچوب مرحله یک چهارم […]

تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی (پلی آف اول) لیگ برتر بسکتبال کشور با نتیجه ۹۰ بر ۸۲ از سد تیم کاله آمل گذشت.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران تیم بسکتبال «ذوب آهن» اصفهان شامگاه یکشنبه در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی (پلی آف اول) لیگ برتر بسکتبال کشور در سالن «مرحوم حسن رهنما» «ورزشگاه ملت» اصفهان به مصاف تیم «کاله» رفت و سرانجام در یک دیدار دیدنی و با حضور هواداران توانست میهمان خود را با نتیجه ۹۰ بر ۸۲ شکست دهد و بدرقه کند.

ذوب آهن در دیدار امشب که در آن بانوان نیز درسکوها حضور داشتند، از بازی خوب بازیکنان باتجربه خود آرن داوودی، رسول مظفری، محمدرضا اکبری، جونز جمیل و دوایت بایکس استفاده کرد و مهران حاتمی، سرمربی گاندوها فرصت بازی به ستاره‌ جوان حسین مکاریان نیز داد.

هشت تیم شهرداری گرگان، ذوب‌آهن اصفهان، طبیعت، مهرام، مس کرمان، پالایش نفت آبادان، کاله مازندران و لیموندیس شیراز در مرحله یک چهارم نهایی (پلی‌آف) لیگ برتر حاضر هستند.

پلی‌آف دوم ذوب آهن مقابل کاله روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین در اصفهان و پلی‌آف سوم روز شنبه ۲۵ فروردین‌ در آمل برگزار می شود و در صورتی‌که نتایج این دیدارها به گونه‌ای رقم بخورد که نیاز به انجام بازی در پلی‌آف چهارم و پنجم باشد، پلی‌آف چهارم دوشنبه ۲۷ فروردین در آمل و پلی‌آف پنجم، یکشنبه دوم اردیبهشت در اصفهان برگزار خواهد شد.

گفتنی است هر تیمی که صاحب سه پیروزی از پنج بازی شود، به نیمه‌نهایی صعود خواهد کرد و برنده نهایی تقابل ذوب‌آهن و کاله، در نیمه‌نهایی حریف برنده طبیعت تهران و پالایش نفت آبادان خواهد شد