اهتزاز پرچم شهادت حضرت زهرا (س) در مجتمع گردشگری صفه مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: با قرار گرفتن در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) پرچم شهادت بانوی دوعالم، حضرت فاطمه زهرا (س) در مجتمع گردشگری صفه به اهتزاز درآمد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سعید ساکت ضمن […]

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: با قرار گرفتن در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) پرچم شهادت بانوی دوعالم، حضرت فاطمه زهرا (س) در مجتمع گردشگری صفه به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سعید ساکت ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: با توجه به اینکه ایجاد محور فرهنگی و هویت‌بخش مناسب اثربخش به عنوان یکی از رویکردهای شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان محسوب می‌شود، در زمستان سال گذشته برج پرچم ۵۰ متری در مجتمع گردشگری صفه ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در راستای فضاسازی معنوی و گرامیداشت ایام فاطمیه و حفظ و ترویج فرهنگ دینی و آئین‌های مذهبی در مجتمع گردشگری صفه، یک تخته ابر پرچم به اهتزاز در آمد، افزود: از زمان راه‌اندازی این سازه فرهنگی و نمادین قدرت جمهوری اسلامی ایران، رویدادهای فرهنگی قابل ملاحظه با حضور مردم و کارکنان شرکت برگزاری شده است.

اهتزاز پرچم شهادت حضرت زهرا (س) در مجتمع گردشگری صفه + فیلم

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان بیان کرد: در حال حاضر نیز با قرار گرفتن در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) نسبت به اهتزاز پرچم متبرک بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا در مجتمع گردشگری صفه طی برگزاری مراسمی با حضور کارکنان شرکت اقدام شد.

وی خاطرنشان کرد: برای شناخت بیشتر آموزه‌های حضرت زهرا (س) باید به نشانه‌ها و شاخص‌های مدنظر حضرت زهرا (س) توجه کنیم و به دلالت‌های ایشان بپردازیم و در راه رسیدن به حقیقت و مواجهه با واقعیت نیز عمل براساس دیدگاه حضرت زهرا (س) است.

ساکت با بیان اینکه استقبال خوبی از این رویداد فرهنگی و مذهبی و سایر رویدادها به عمل آمده است، تصریح کرد: از جمله دیگر برنامه‌های فرهنگی برگزار شده، می‌توان به برنامه زیر سایه خورشید، اهتزاز پرچم متبرک امام رضا (ع) و پرچم امام حسین (ع) در ماه محرم با حضور خادمان این حرم‌های رضوی اشاره کرد.