فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد از توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل احشام قاچاق و کشف ۱۲۲ راس دام زنده قاچاق در سروآباد خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان _سروآباد، سرهنگ طیب محمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت : با اشراف اطلاعاتی و […]

فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد از توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل احشام قاچاق و کشف ۱۲۲ راس دام زنده قاچاق در سروآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان _سروآباد، سرهنگ طیب محمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت : با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی توسط ماموران انتظامی شهرستان مبنی بر قصد انتقال احشام زنده قاچاق به آن سوی مرزها ،  2 دستگاه کامیون حامل احشام شناسایی کردند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی مراجع قضائی کامیون های مورد نظر را متوقف کردند و در بازرسی از خودروها تعداد ۱۲۲ راس دام زنده قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی سروآباد با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی احشام کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: رانندگان هر ۲ خودرو برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
سرهنگ محمدی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق احشام به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: پلیس حسب وظیفه و برابر قانون با هدف جلوگیری از هرگونه قاچاق در استان ، قاطعانه با اقتدار با این پدیده برخورد می کند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان