استاندار کردستان با تاکید، بر تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در استان‌ گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام منجر به ایجاد ناامیدی و از بین بردن اعتماد عمومی جامعه خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: سیاست دولت آن […]

استاندار کردستان با تاکید، بر تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در استان‌ گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام منجر به ایجاد ناامیدی و از بین بردن اعتماد عمومی جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: سیاست دولت آن است که اگر ضرورتی برای شروع پروژه جدید است باید بررسی شود و امکان تامین اعتبار برای حداکثر سه سال وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه با این سیاست و تامین اعتبار لازم قبل از اجرای پروژه شاهد افزایش پروژه‌های نیمه تمام در استان و کشور نخواهیم بود، افزود: پروژه‌های نیمه تمام بی‌اعتمادی و ناامیدی را در جامعه ایجاد خواهد کرد، لذا برای پیشگیری باید، وضعیت را درست مدیریت کرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه مهارت‌آموزی نیاز جدی استان است، گفت: استان کردستان طرفیت های زیادی برای افزایش مهارت‌آموزی دارد که می توان از آن بهره برد و به افزایش تولید و درآمد استان کمک کرد.

وی در ادامه وجود تعدادی مدارس در حوزه بازار تاناکورا را زنگ خطر جدی اعلام کرد و گفت: شهرداری، فرمانداری و آموزش و پرورش وضعیت این مدارس را بررسی کرده و راهکار جدی برای انتقال این فضاها ارائه دهند.

زارعی کوشا تاکید کرد: باید تلاش شود مدیریت لازم در ساماندهی مغازه‌ها و دستفروشان محدوده تاناکورا با کمترین حاشیه و آسیب انجام و برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام شود.

وی همچنین یادآور شد: جلسات شورای آموزش و پرورش هر ماه برگزار شود و به تاخیر نیفتد، ضمن اینکه گزارش‌ها باید شفاف و مقایسه‌ای باشد و رشد ادارات و مقایسه آنها با سایر استان‌ها مورد توجه باشد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان