کشف انبار ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: یک انبار دپوی لوازم یدکی استوک خودروهای سواری خارجی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان کشف شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فر گفت: […]

کشف انبار ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: یک انبار دپوی لوازم یدکی استوک خودروهای سواری خارجی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فر گفت: مأموران اداره پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع لوازم یدکی استوک خودروهای سواری خارجی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات و کارشناس اتاق اصناف از انبار مذکور بازدید و بازرسی کردند که در نهایت تعداد قابل توجهی از انواع لوازم یدکی استوک شامل ۱۹۴ دستگاه موتور و گیربُکس و ۳۳۷ قطعه لوازم یدکی وسایل نقلیه شامل کولر، دینام و استارت که همگی فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بودند، کشف شدند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه در این عملیات را ۳۰۰ میلیارد ریال تخمین زدند، اظهار کرد: در نهایت کلیه کالاهای مکشوفه به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انتقال و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل که توسط اداره تعزیرات حکومتی استان تحت رسیدگی است.