استاندار خراسان رضوی گفت: تمام تلاش ما برای رفع معضلات زیارت برای زائران بارگاه رضوی در همه زمان‌ها و به خصوص در دهه آخر صفر متمرکز است که با توجه به تجارب گذشته و ظرفیت‌های موجود این اقدام صورت خواهد پذیرفت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری ایسنا،یعقوبعلی نظری دیروز، ۲۴ شهریور، […]

استاندار خراسان رضوی گفت: تمام تلاش ما برای رفع معضلات زیارت برای زائران بارگاه رضوی در همه زمان‌ها و به خصوص در دهه آخر صفر متمرکز است که با توجه به تجارب گذشته و ظرفیت‌های موجود این اقدام صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری ایسنا،یعقوبعلی نظری دیروز، ۲۴ شهریور، در جلسه قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر اظهار کرد: وجود بارگاه منور رضوی مزیت بزرگی برای کشور و خراسان رضوی است که می‌تواند زمینه بهره‌برداری‌های مختلف در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و معنوی را فراهم می‌کند و بر همین اساس از ماه‌ها قبل تدارک ویژه‌ای برای پذیرایی از زائران بارگاه منور رضوی به خصوص در روزهای پایانی ماه صفر در نظر گرفته شد.  

وی افزود: با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و تلاش مسئولان نظام، امیدواریم بتوانیم موضوعات مختلف مرتبط با اسکان، حمل و نقل و تامین کالاهای اساسی که مورد نیاز زائران و مجاوران است را با سرعت حل کرده تا در نهایت مشکلات مرتبط با زائران به حداقل خود برسد.

دبیر شورای عالی زیارت ادامه داد: متاسفانه زیرساخت‌های لازم در شهر مشهد شکل نگرفته و بر همین اساس هیات دولت ظرفیت کارگروه زیارت را به سطح شورای ملی ارتقا داد تا مشکلات اقامت و اسکان، حمل و نقل و آب که نیاز به تصمیم‌گیری در سطح ملی دارد، رفع شود.