انصاف نیست که با پروند سازی وسلیقه نگری برخورد شود امروز در چنین شرایط اقتصادی، ایشان داری دو فرزند هستند که به دلیل عدم اجرای حکم در شرایط سختی قرار گرفته و خارج از انصاف است که با پروند سازی وسلیقه ای برخورد کردن حق و حقوق این خانواده تضعیف شود. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

انصاف نیست که با پروند سازی وسلیقه نگری برخورد شود

امروز در چنین شرایط اقتصادی، ایشان داری دو فرزند هستند که به دلیل عدم اجرای حکم در شرایط سختی قرار گرفته و خارج از انصاف است که با پروند سازی وسلیقه ای برخورد کردن حق و حقوق این خانواده تضعیف شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، خداوند را شاکر وسپاسگزاریم و از مجموعه دیوان عدالت اداری باتوجه به عنایتی که در جهت پیگیری همیشگی حق و حقوق آحاد جامعه نقش بسزایی داشتند، تقدیر و تشکر میکنیم.

نزدیک به دوسال است بنا بر رسالت پایگاه خبری شهید یاران و پیگیری مطالبات به حق خانواده شهدا و ایثارگران موضوع فرزند جانباز عزیزیمان در راستای بازگشت به کار به فرودگاه اصفهان در دستور کار این رسانه مردمی قرار گرفته است.

در دولت تدبیر و امید جوابگوی تلفن هم نبودند، حال امیدمان به دولت مردمی وانقلابی بود، که البته جوابگو بوده اند، ولی اینکه دیوان عدالت اداری در راستای رسیدگی به حق و حقوق این شخص که فرزند جانباز هستند رای اجرا صادر می‌کنند ولی شرکت فرودگاه‌های کشور استنکاف در اجرای حکم بازگشت ایشان را دارند، چیست؟

جناب آقای وزیر، امروز در چنین شرایط اقتصادی که ایشان داری دو فرزند هستند و به دلیل عدم اجرای حکم در شرایط سختی قرار گرفته اند آیا خارج از انصاف نیست که با پروند سازی وسلیقه نگری برخورد شود و حق حقوق این خانواده تضعیف گردد.

جای سوال است اینکه رییس فرودگاههای کشور از اجرای این حکم استنکاف میکند؟!

امروز رسالت رسانه مطالبات بحق مردم است، اگر چه در چنین شرایطی این مدیران هستند که باید یار و یاور مردم باشند، این مطالبه صرفاً جهت رسیدگی و رفع هرچه سریعتر مشکل نامبرده می‌باشد،لذا خواهشمند است دستوری اتخاذ فرمایید تا مدیران زیر مجموعه شما برای مردم یار باشند نه خدایی نکرده بار!

در پایان، رسانه مطالبه گر پایگاه خبری شهید یاران از وزیر محترم راه و شهرسازی خواستگار پیگیری جدی از نحوه برخورد مدیرانی که ازاجرای قوانین سرپیچی میکنند را خواستار می باشد، تا از روند این نوع برخوردها وکم کاریها در آینده جلوگیری شود.