رئیس جمهور در گفتگو با استاندار ایلام تاکید کرد : همه امکانات لازم برای تسهیل در تردد زائران به کار گرفته‌ است به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،​ آقای رئیسی صبح امروز در ارتباط با آخرین وضعیت اربعین‌حسینی در مرز بین‌المللی مهران با حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام به‌صورت […]

رئیس جمهور در گفتگو با استاندار ایلام تاکید کرد : همه امکانات لازم برای تسهیل در تردد زائران به کار گرفته‌ است

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،​ آقای رئیسی صبح امروز در ارتباط با آخرین وضعیت اربعین‌حسینی در مرز بین‌المللی مهران با حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام به‌صورت تلفنی گفتگو کرد.
رئیس جمهور در این گفتگو در جریان روند امور ارائه خدمات به زائران اربعین در استان ایلام و مرز بین المللی مهران قرار گرفت و بر رفع مشکلات و تسریع در امر خدمت‌رسانی تاکید کرد.
آقای رئیسی با تاکید بر رعایت شان و منزلت زائران از استاندار ایلام خواست همه امکانات لازم برای تسهیل در تردد زائران به کار گرفته‌ شود.
استاندار ایلام نیز در این گفتگو، گزارشی از آخرین وضعیت خدمات به زائران اربعین به همراه اقدامات انجام شده در خصوص تسهیل و روان‌سازی تردد زوار اربعین‌حسینی و نیز خدمات انجام شده در استان و مرز بین‌المللی مهران به رییس‌جمهور ارائه داد.