هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان برگزار می‌شود هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت از ۱۶ تا ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران این رویداد نمایشگاهی با هدف ترویج آگاهی‌ها در زمینه معارف دینی و آموزه‌های […]

هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان برگزار می‌شود

هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت از ۱۶ تا ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران این رویداد نمایشگاهی با هدف ترویج آگاهی‌ها در زمینه معارف دینی و آموزه‌های قرآنی در میان اقشار مختلف شهروندان برگزار می‌شود و کلیه نهادهای ذیربط همچون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مجمع خیرین و استانداری اصفهان آمادگی خود را جهت حمایت از آن اعلام کرده اند.
لازم به ذکر است، امکان ثبت‌نام برای کلیه کانون‌های قرآنی، انتشارات کتاب‌های دینی و قرآنی، خبرگزاری‌ها، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان محصولات فرهنگی و دینی از جمله نقاشی، خوشنویسی و حجاب و عفاف نیز در این رویداد فراهم شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.quranisf.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.
هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت از ۱۶ تا ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.